برگزاری مراسم رونمایی از ۴ کتاب حوزه دفاع مقدس در خرمشهر

در دوازدهمین گردهمایی فاتحان خرمشهر که در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار شد از چهار جلد کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ - 25May 2018

برگزاری مراسم رونمایی از 4 کتاب حوزه دفاع مقدس در خرمشهربه گزارش دفاع پرس از خوزستان، در دوازدهمین گردهمایی فاتحان خرمشهر که در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار شد از چهار جلد کتاب که شامل 2 مجموعه شعر و یک مجموعه خاطرات و کتابی با محوریت مناطق عملیاتی بود، رونمایی شد.

«ستاره عرفانی راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مجموعه شعر دفاع مقدس «خط روی خط» و «خاکریز ماه» مجموعه برگزیده جشنواره های دفاع مقدس استان خوزستان، 2 مجموعه شعری است که امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و در جمع فاتحان خرمشهر از آنها رونمایی شد.

وی افزود: کتاب «باز زنده سازی آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس خرمشهر با رویکرد گردشگری» اثری از «نجلا درخشانی» و «سجاد پاک گهر» نیز کتابی است که معرفی آثار به جای مانده از جنگ دفاع مقدس در خرمشهر را بررسی و به تصویر کشیده است.

عرفانی راد گفت: «برایم از بهشت بگو» جلد اول مجموعه خاطرات رزمندگان و مدافعان خرمشهر نیز اثری دیگر از «هادی زرانژادیان»  بود که امروز در دوازدهمین گردهمایی فاتحان خرمشهر رونمایی شد.

خاطر نشان می شود؛ این کتاب ها همگی با مشارکت و همکاری واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان به زیور چاپ آراسته شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار