پیام تسلیت عاکف در پی درگذشت خواهر شهید لک‌زایی

سعید عاکف نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی طی پیامی درگذشت خواهر شهید حبیب لک‌زایی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 29May 2018

پیام تسلیت عاکف در پی درگذشت خواهر شهید لک‌زاییبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سعید عاکف نویسنده و مدیر انتشارات ملک اعظم طی پیامی درگذشت خواهر شهید حبیب لک‌زایی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«در یک شب و فقط در «کسری از زمان» با سه داغ مواجه شد؛ داغ شهادت همسری عالم و فداکار و سرشار از محبت، داغ شهادت برادرزاده‌ای طلبه که مدتی «هم زندگی» آن‌ها شده بودغو داغ به اسیری رفتن برادر.

سرکار خانم صدیقه لک‌زایی، بازمانده واقعه تاسوکی بود؛ واقعه‌ای شوم که غیر از داشتن مهره‌های بازیچه‌ای همچون ریگی، مهره‌های خائن در داخل کشور و حتی در متن نیروهایی داشت که ظاهرا کارشان حفاظت از عرض و جان و ناموس مردم است.

ما نمی‌دانیم آن شب چه بر دل این مخدره مظلومه گذشت، و بدتر از آن شب، روزها و هفته‌ها و ماه‌ها، و سال‌های پس از آن شب را چگونه، و با چه رنج و مصیبتی گذراند.

سه روز قبل اما، در نهایت تاثر و تاسف از درگذشت جانسوز و شهادت‌گونه این بانوی رنج کشیده در راه دین و مکتب با خبر شدیم؛ جز این که از اندوه عمیق خود بگوییم و با فرزندان، پدر بزرگوار، اخوان فاضل و سایر بستگان این مخدره ابراز همدری کنیم، کاری از دستمان برنمی‌آید. ان‌شالله در عالم برزخ به واسطه همسر و برادرزاده‌ شهیدش، و به واسطه حزنی که در سال‌های صبر و بردباری‌اش کشیده؛ مورد تفقد و عنایات خاصه سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین سلام الله علیه واقع شده باشد؛ و آن به آن بر علو درجاتش افزوده گردد، و مورد غفران بیش از پیش حضرت رب ودود واقع شود.»

بنا بر این گزارش، سردار شهید «حبیب لک‌زایی»، جانشین فرمانده سپاه سلمان، 25 مهر سال 1391، در سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ و دوری از یاران شهیدش، در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت،‌ به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار