امام جمعه موقت ساری خبر داد؛

برگزاری مراسم شب‌های قدر در مصلی امام خمینی (ره) ساری

امام جمعه موقت ساری گفت: مراسم پرفیض شب‌های قدر همچون سال‌های قبل در مصلی حضرت امام خمینی (ره) ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ - 29May 2018
برگزاری مراسم شب‌های قدر در مصلای امام خمینی (ره) ساریبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از دفتر نماینده ولی‌ فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری اظهار داشت: شب‌های قدر یکی از شب‌های عزیز خدا بوده که می‌توان گفت خدای متعال به آن نگاه ویژه‌ای دارد و برای ما کلید بهشت است.
 
وی افزود: در نظر داریم همچون سال‌های گذشته مراسم پرفیض شب‌های قدر را در مصلی حضرت امام خمینی (ره) ساری برگزار کنیم.
 
قاسمی گفت: امسال یکشنبه 13 خرداد مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن علی ابن ابی طالب (ع)، مراسم شب قدر را با دعای جوشن کبیر توسط «ابراهیم علی‌پور» و با مداحی «اسماعیل نجفی» آغاز و با سخنرانی آیت‌الله «سید احمد خاتمی» ادامه پیدا می‌کند.
 
امام جمعه موقت ساری عنوان کرد: روز سه‌شنبه 15 خرداد شب 21 ماه مبارک رمضان شب شهادت حضرت علی (ع) با دعای جوشن کبیر توسط حجت‌الاسلام «محمدرضا مرتضوی» شروع و با مداحی «محسن سلطانی» و سخنرانی حجت‌الاسلام کافی به پایان می‌رسد.
 
وی گفت: پنجشنبه 17 خرداد که مصادف است با شب 23 ماه مبارک رمضان که شب بسیار ارزشمند و عزیزی است با دعای جوشن کبیر توسط «سید احمد میریان» شروع می‌شود و با مداحی «مهدی ترکمن‌زاده» و سخنرانی حجت‌الاسلام «عبدالحمید شهاب» به پایان خواهد رسید.
 
امام جمعه موقت ساری متذکر شد: مازندران مهد علویان بوده و مردمی ولایی دارد که در این ایام مراسم با شکوهی را در مساجد و مصلی استان نیز برگزار که در مرکز مازندران هر شب از ساعت 22 در مسجد سجاد ساری با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها