ظریف در دیدار وزیر خارجه آلمان و یونان:

امروز فرصت کم‌نظیری پیش روی غرب برای حل این بحران ساختگى وجود دارد

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزرای خارجه آلمان و یونان فرصت پیش روی دولت‌ها را کم نظیر برای حل بحران ساختگى غرب بیان کرد.
کد خبر: ۲۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ - 25September 2014

امروز فرصت کم‌نظیری پیش روی غرب برای حل این بحران ساختگى وجود دارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک و در حاشیه شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «اشتاین مایر» وزیر خارجه آلمان دیدار کرد و طی آن روند مذاکرات هستهای و برخی محورها و موضوعات مطرح در جلسات کارشناسی را مورد تبادل نظر قرار دادند.

ظریف خاطرنشان کرد: ما در ارائه و بررسی راهحل و رسیدن به توافق جامع کاملا جدی و مصمم هستیم و امروز فرصت کم نظیری پیش روی غرب برای حل این بحران ساختگى وجود دارد.

وزیر خارجه آلمان نیز با اعلام اینکه برلین از رسیدن به توافق جامع حمایت میکند، گفت: برای حل و فصل مسائل منطقهای مشارکت ایران تاثیرگذار است.

وزرای خارجه ایران و یونان نیز طی دیدار امروز ضمن مرور کلی مناسبات دو کشور افزایش تماس و تبادل نظر پیرامون موضوعات متعدد منطقهای را مورد توافق قرار دادند.

ظریف در این ملاقات همچنین با اشاره به اینکه مصمم هستیم مذاکرات هستهای با هیچ موضوع دیگری همراه نشود، دیدگاه و مواضع صریح و روشن ایران در خصوص شرائط دستیابی به راه حل جامع در مذاکرات هستهای را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه یونان در این دیدارگفت یونان امیدوار است با تداوم تلاشها موانع موجود در رسیدن به توافق رفع شود.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار