همزمان با هفته دفاع مقدس با اولین اکران تلویزیونی «ملکه»

7 فیلم دفاع مقدسی از 5 مهر به روی آنتن شبکه 3 می رود

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ملکه»، «فرزند خاک»، «آنسوی رودخانه»، «نا‌شناس»، «شور شیرین»، «رقص در غبار»، «کارآگاهان» هفته آینده (از 5 تا 11 مهر ماه) روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ - 25September 2014

7 فیلم دفاع مقدسی از 5 مهر به روی آنتن شبکه 3 می رود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس فیلمهای سینمایی و تلویزیونی «ملکه»، «فرزند خاک»، «آنسوی رودخانه»، «ناشناس»، «شور شیرین»، «رقص در غبار»، «کارآگاهان» هفته آینده  (از 5 تا 11 مهر ماه) روی آنتن شبکه سه قرار میگیرد.
 

ملکه

فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیهکنندگی مرحوم ابوالقاسم حسینی است که داستان یک دیدهبان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ تحمیلی را روایت میکند. میلاد کی مرام، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، همایون ارشادی، مهدی سلطانی، مالک حدپور سراج و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم سینمایی تولید سال 1390، قرار است شنبه 5 مهر ساعت 20 روانه آنتن شبکه سه شود.

فرزند خاک

فیلم سینمایی «فرزند خاک» به کارگردانی محمدعلی آهنگر، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه کنندگی سید احمد میر علایی است که جمعه 4 مهر ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش میشود.
در داستان این فیلم آمده است: در پس روزهای تار انتظار، مینا یافته که مسافر گمشدهاش در دیاری غریب چشم به راه اوست. مینا تاب ماندن ندارد، دل به دریا میزند و سر به کوه... راه دلدار صعب و طولانی است، و آتش شوق مینا سخت پرشراره... راهنمای مینا گواناست، زن جوان کرد که بار درماندگی پیرش کرده و این دو، همسفران سفری تلخ و شیرینند... تلخ عین عسل...  . این فیلم ساخته سال 1386است که شبنم مقدمی، مهتاب نصیرپور و حمید ابراهیمی درآن بازی کردهاند.

آنسوی رودخانه

فیلم سینمایی «آنسوی رودخانه» به کارگردانی عباس احمدی مطلق و نویسندگی مهشاد مخبری و عباس احمدی مطلق است که دوشنبه 7 مهر ساعت 20 روی آنتن شبکه سه قرار میگیرد.
درخلاصه این فیلم با بازی احمد ساعتیان، رضا مولایی، رزاق رادان و حازم شاهی آمده است: در دوران دفاعمقدس، یک رزمنده ایرانی ضمن آشنایی با یک رزمنده فیلمبردار ایرانی، دو نیروی عراقی را به اسارت میگیرند. حوادثی پیش میآید که نه تنها موجب تغییرنگرش رزمنده ایرانی و دو اسیر عراقی به همدیگر میشود، بلکه باعث شناخت واقعی فیلمبردار ایرانی، توسط رزمنده ایرانی میشود. این فیلم به تهیه کنندگی منوچهر محمدی تولید سال 1387 است.

ناشناس

فیلم تلویزیونی «ناشناس» به کارگردانی حمید بهمنی، سه شنبه 8شهریور ماه ساعت 20 و تکرار آن پنجشنبه 10 مهر ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش میشود.
این فیلم روایتگر قصه جوانی به نام موسی است که قصد دارد با دختردایی خود، هانا ازدواج کند اما زمانیکه منتظر آمدن ماشین برای برگشتن به پشت جبهه است متوجه میشود دوستانش در حال رفتن به ماموریت شناسایی هستند؛ او به اصرار با آنها همراه میشود اما در این ماموریت مجروح شده و نیمی از صورتش دچار سوختگی شدید میشود. موسی برای برگشتن نزد خانواده و ازدواج با هانا، دچار کشمکش درونی شدیدی میشود واین آغاز داستان فیلم «ناشناس» است.این فیلم محصول1392 به تهیه کنندگی الهام پیرهادی در ژانر دفاع مقدس است که بازیگرانی چون بابک انصاری، محمد حاتمی، هیلدا خسروی، خسرو شهراز، شهین علیزاده ایفای نقش میکنند.

رقص درغبار

فیلم سینمایی «رقص در غبار» به کارگردانی اصغر فرهادی، چهارشنبه 9 مهر ساعت 10 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش میشود.
این فیلم روایتگر داستان نظر جوان بیست و یکی دو سالهای است که روزی در مینی بوس با ریحانه آشنا میشود و ازدواج میکنند، اما حرفهای ناپسندی که در مورد مادر ریحانه وجود دارد او را مجبور میکند تا ریحانه را طلاق بدهد و.... . این فیلم سینمایی محصول 1381 است که بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، یوسف خدا پرست، باران کوثری، جلال حدپور سراج و... در آن بازی میکنند.

شور شیرین

فیلم سینمایی «شور شیرین»به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری، محصول سال 1388 است که در آن بازیگرانی چون رضا رویگری، ماه چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلیخانی، علی کشوری، ایفای نقش کردهاند. این فیلم داستان خانوادهای ایرانی را به تصویر میکشد که در سفر به کردستان گرفتار نیروهای عراقی میشوند و فرماندهای به نام کاوه و نیروهایش تلاش میکنند تا آنها را آزاد کنند. این فیلم مقطعی از زندگی شهید کاوه، یکی از فرماندهان کردستان را به تصویر میکشد. این فیلم چهارشنبه 9 مهر ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش میشود.

کارآگاهان

فیلم تلویزیونی «کارآگاهان» به کارگردانی حمید لبخنده، در 2 قسمت پنجشنبه 10 و جمعه 11مهر ساعت 20:30 روی آنتن شبکه سه سیما میرود. در خلاصه این فیلم با بازی مهدی هاشمی، اکبر زنجانپور، رضا خندان و.. آمده است: سرگرد احمد ثنایی، افسر عالیرتبه آگاهی است که با حضور سروان رحیمی، سروان صبا، ستوان بوشهری و ستوان منادی گروه تجسسی را تشکیل میدهد. سروان رحیمی، سابقه شغلی بالایی دارد و در آستانه بازنشستگی است، سروان صبا تنها افسر زن گروه است و نامزدش با شغل او بهعنوان یک زن در دایرة جنایی مخالف است. ستوان بوشهری و ستوان منادی نیز افسران جوانی هستند که به تازگی از شهرستان به تهران منتقل شدهاند. پروندههای مختلفی به این گروه ارجاع داده میشود و سرگرد ثنایی و سایر اعضای گروه با تمام توان به مسئولیتهای حرفهای خود عمل میکنند؛ البته هر یک از آنان در زندگی شخصی خود نیز با مشکلاتی مواجه هستند. این فیلم محصول 1386 شبکه سه سیما به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. نگارش این مجموعه را مسعود بهبهانی نیا عهده دار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار