جلودارزاده:

مردم ایران سرزمین‌شان را به بیگانه نمی‌فروشند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور گفت: ممکن است در این بین مردم برخی مسوولان را نخواهند، اما سرزمین‌شان را به بیگانه نمی‌فروشند.
کد خبر: ۲۹۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 02June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و نقض عهد آمریکایی‌ها در این معاهده اظهار داشت: اکنون استراتژی ما در این رابطه مشخص است.

وی افزود: یکی از استراتژی‌های ما خدمت به ملت و رفع بی‌عدالتی‌ها و تبعیضاتی است که وجود دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین رفع رانت‌خواری که مردم را بسیار آزرده کرده است و پارتی‌بازی را از جمله مواردی خواند که باید سعی شود از مجموعه عملکرد حاکمیت حذف شود تا بتوانیم جبهه داخلی خود را محکم کنیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ما هرکجا از قوانین اسلام تخطی کردیم مشکل پیدا کردیم به عنوان مثال وجود ربا در معادلات اقتصادی، که باید اینها را اصلاح کنیم.

جلودارزاده در ادامه گفت: همانگونه که خداوند در سال‌های سال در دفاع مقدس به ما کمک کرد در صورت رعایت قوانین اسلامی هم به ما کمک خواهد کرد لذا در مرحله اول هر کسی باید درون خود را از ظلم و ستم و گناه و خیانت به پروردگار متعال پاک کند.

وی عنوان کرد: در مرحله بعد هم مردم کار خود را بلد هستند بیش از 2 هزار و چند صد سال است مردم مقاومت می‌کنند و زنده ماندند و پایدار هستند در این صورت با یکدیگر همکاری می‌کنند و با ایثار نفع و منافع دیگران را بر منافع خود مقدم می‌دانند و می‌سازند و فقط یک ذهنیت بد دارند آن هم راجع به برخی مسوولان است که مسوولان باید این ذهنیت را اصلاح کنند تا مردم احساس خستگی نکنند و بگویند هر چه ما ایستادگی و مقاومت کنیم و فقر را تحمل کنیم فایده نخواهد داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم سرزمین‌شان را به بیگانه نمی‌فروشند گفت: ممکن است در این بین برخی مسوولان را نخواهند لذا ما باید این موارد را اصلاح کنیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار