نامه رزمنده محمدرضا آقامحمدی به امام خمینی (ره)

رزمنده «محمدرضا آقامحمدی» از عراق شهر فاطمیه (فاو) تیپ انصارالحسین (ع) در واحد تخریب در نامه خود آورده است: «پدر عزیزم، هم اکنون به ندای شما لبیک گفتم و به خدا قسم مانند حُجر نسبت به علی (ع) هستم که اگر قطعه قطعه‌ام کنند، اگر بدنم را در آتش بسوزانند، دست از شما بر نخواهم داشت و محال است که از یادم ببرم آن عهد و سوگندی که با خدا بستم.»
کد خبر: ۲۹۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 04June 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، رزمنده «محمدرضا آقامحمدی» از عراق شهر فاطمیه (فاو) تیپ انصارالحسین (ع) در واحد تخریب در دوران هشت سال دفاع مقدس خواستار دیدار با امام خمینی (ره) می‌باشد.

متن‌نامه رزمنده والامقام که به اختصار نوشته شده است در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اجعلنی من جندک فان جندک هم الغالبون

بارخدایا، مرا از سپاهت قرار بده، همان سپاهی که پیروز است.

وجعلنی من حزبک فان حزبک هم المفلحون

و قرار بده مرا از حزبت همان حزبی که رستگارند.

وجعلنی من اولیائک فان اولیائک لاخوف علیهم ولاهم یحزنون

و قرار بده مرا از اولیایت همان اولیایی که ترسی در دل ندارد.

به نام الله، پاسدار حرمت خون شهیدان و با کسب اجازه از محضر بقیة الله مهدی (عج) و با نثار صمیمانه‌ترین سلام‌ها به رهبر عزیزم، نور چشمم و پدر یتیمان شهدا، امام خمینی.

سلام گرم مرا از جبهه نور علیه ظلمت، از شهر فاطمیة عراق (فاو) بپذیرید. از اینکه مزاحم وقت شریفتان می‌شوم مرا ببخشید. من رزمنده‌ای ۱۹ ساله هستم و عاشق دیدار روی مبارک شما، که خداوند این توفیق را عنایت نکرده؛ امیدوارم که چشم این حقیر به جمال منور شما روشن شود.

پدر عزیزم، پدر یتیمان، من تنها سرپرست ۲ خانواده شهید هستم و هم اکنون به ندای شما لبیک گفتم و به خدا قسم مانند حُجر نسبت به علی (ع) هستم که اگر قطعه قطعه‌ام کنند، اگر بدنم را در آتش بسوزانند، دست از شما بر نخواهم داشت و محال است که از یادم ببرم آن عهد و سوگندی که با خدا بستم.

رهبر عزیزم، تنها از شما تقاضا دارم که دعا کنید، اول پیروز شوم بر تزکیه نفس و ثانیاً خدا ایمانی راسخ در قلبم قرار دهد و در نهایتاین بنده حقیر و مسکین و گنهکار را دعا کنید که به درجه رفیع شهادت نایل آیم و دست راست و چپم بریده شود تا از حضرت عباس (ع) خجالت نکشم و سرم از تنم جدا باشد، تا از حسین (ع) سالار شهیدان کربلا، در روز قیامت شرمسار و خجل نباشم. امیدوارم، اول از درگاه خداوند که مرا دریابد و بعد امیدوارم به دعای شما. به امید پیروزی حق علیه باطل.

ان‌شاء‌الله

ومن الله توفیق

فرزند کوچک اسلام

محمدرضا آقامحمدی

۱۳۶۵/۱/۲۲»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها