قمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف نشان از دشمنی این کشور با تمام ادیان و مذاهب دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت بیت المقدس میان تمام ادیان و مذاهب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که آمریکایی‌ها قدس شریف را به عنوان محلی برای استقرار سفارت خود قرار دادند اعلام دشمنی آنها با تمام مذاهب و ادیان است.
کد خبر: ۲۹۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ - 05June 2018

انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف نشان از دشمنی این کشور با تمام ادیان و مذاهب داردمحمد قمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به خصومت های آمریکایی ها علیه جهان اسلام و با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه (آمریکا ام الفساد غرب است)، اظهار داشت: یکی از فسادها و جنایاتی که این کشور مرتکب و در نتیجه به منزوی شدنش در دنیا منجر شده است، مداخله در امور فلسطینیان و هتک حرمت به قدس شریف است.

این نماینده خانه ملت در خصوص اهمیت و جایگاه بیت المقدس در میان امت های اسلامی افزود: انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف از بزرگترین اقدامات ضد اسلامی ترامپ بود، لذا بیت المقدس سرزمینی مقدس برای تمام ادیان و به عنوان اولین قبله مسلمانان در جهان شناخته شده است.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دلایلی که آمریکایی ها قدس شریف را به عنوان محلی برای استقرار سفارت خود قرار دادند اعلام دشمنی آنها با تمام مذاهب و ادیان جهان اسلام است؛ چراکه این سرزمین نه تنها برای ملت فلسطین بلکه برای سایر کشورهای اسلامی و ادیان مختلف مقدس و مورد احترام است.

وی با اشاره به عاقبت پادشاهان ظالمی همچون فرعون در تاریخ گفت: رئیس جمهور آمریکا باید از تاریخ و به ویژه از سرانجام فرعون عبرت بگیرد، لذا فرعونی که ادعای خدایی می کرد و به سبب همین ادعاها ظلم های فراوانی به مردم روا می داشت، عاقبت چه شد. ترامپ باید بداند اقداماتی که علیه ملت فلسطین، عراق، سوریه، یمن و لبنان انجام می دهد و یا کشورهایی را علیه امت های اسلامی تحریک و حمایت می کند، به سبب همین ظلم و جنایات در آینده ای نه چندان دور در باتلاقی بزرگ فرو خواهد رفت، چنانچه امروز شاهد زمین گیر شدن این کشور در منطقه هستیم.

قمی با بیان اینکه مداخله آمریکایی ها در امور فلسطین و هتک حرمت آنها نسبت به قدس شریف، خشم جهان اسلام را به ارمغان آورده که همین امر می تواند باعث افزایش وحدت و همبستگی امت های اسلامی علیه نظام سلطه شود، خاطرنشان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در مقابل قدرت جهان اسلام، هیچ توانی ندارند و اگر مسلمانان با تمام قوا و انسجام در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی ایستادگی کنند، قطعا شاهد فروپاشی هژمونی غرب خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، همسو بودن عربستان با سیاست های ضد انسانی و ضد اسلامی آمریکا و صهیونیست ها را باعث تاسف دانست و گفت: عربستان به ظاهر، خود را مسلمان و تابع دستورات قرآن و رسول خدا در جهان معرفی می کند، در حقیقت اسلام این کشور، آمریکایی است و صرفا استفاده ابزاری دارد. تامین منابع دشمنان اسلام در جهت ضربه زدن به ماهیت اسلام اوج خیانت به امت های اسلامی است که عربستان با بی شرمی هر چه تمام این اقدام را در دستور کار خود دارد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی، زوال و نابودی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به عنوان بزرگترین دشمنان جهان اسلام را محقق شدنی دانست و یادآور شد: روز جهانی قدس فرصتی استثنایی و روزی بزرگ است تا سایر امت های اسلامی اوج نفرت و انزجار خود علیه دشمنان را به رخ جهانیان بکشند تا تمام ملت های حق جو و آزادی خواه متوجه جنایات و اقدامات آمریکا و متحدانش شوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها