مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان:

نقطه عطف تاریخ مبارزات ملت ایران قیام ۱۵ خرداد بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: قیام ۱۵ خرداد نقطه‌ی عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران بود و مردم آگاه کشورمان با الگو قراردادن امام خمینی (ره) با از خود گذشتگی در عرصه‌های مختلف حاضر شدند و مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.
کد خبر: ۲۹۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ - 04June 2018

نقطه عطف تاریخ مبارزات ملت ایران قیام 15خرداد بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام ابوالفضل رجبی در کلاس های ماه مبارک رمضان که در حسینه سپاه کمیجان برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن قیام پانزدهم خرداد و رحلت جانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۵ خرداد عاشورایی برای ایران اسلامی رقم زد که حماسه بزرگ عدالت خواهی و بیداری اسلامی را در برداشت.

وی افزود: آنچه ۱۵خرداد را در تقویم ایران اسلامی تبدیل به روزی متمایز و استثنایی می‌کند، سند زنده مخالفت غیورانه ملت ایران با عمال اجنبی و استعمارگران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: پانزدهم خرداد، نقطه عطفی در تاریخ معاصر و یادگاری از پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم کشورمان  و واکنشی از احساس عمیق مذهبی ملّت ایران و نمایشی از به پا خاستن مردمی که می‌خواستند ظلم و ستم را از بُن بر کنند.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به رهبری داهیانه امام خمینی(ره) گفت: عزت و عظمت ایران  اسلامی در سایه شهدای انقلاب اسلامی و رهبری هدایتگر امام خمینی (ره) به دست آمد و امروزه ما در حفظ این عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید همگی همت بگماریم و با عزمي راسخ جهت تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي و پيشرفت روز افزون كشور گام برداريم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها