در پیامی به سردار اشتری؛

وزیر کشور شهادت مرزبانان ناجا را تسلیت گفت

وزیر کشور در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی، شهادت دو تن از مرزبانان ناجا در مرز سردشت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ - 07June 2018

وزیر کشور شهادت مرزبانان ناجا را تسلیت گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تسلیت شهادت دو تن از مرزبانان ناجا در مرز سردشت، به برخورد قاطع نیروهای غیور مرزبانی با اقدامات تروریستی تاکید کرد.

مشروح پیام رحمانی فضلی به شرح زیر است: 

سردار سرتیپ پاسدار اشتری 

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 

سلام علیکم 

شهادت دو تن از مرزبانان غیور اردبیلی ستوان سوم محبوب قربانی و ستوان سوم یوسف پیرانی در ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) و سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در پاسداری و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دست اشرار تروریست به دیدار معبود شتافتند موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.

این ضایعه اسفناک بار دگر ضرورت هوشیاری همه مردم به توطئه‌ها و فتنه های تفرقه افکنانه و اختلاف برانگیز دشمنان ملت بزرگوار ایران به ویژه در میان مردم فهیم غرب کشور را مورد تاکید قرار داد و بر همگان آشکار گردید که توسعه و آرامش و امنیت این مناطق بزرگ‌ترین نگرانی و دغدغه عوامل و مزدوران نظام سلطه می باشد.

اینجانب ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، جنابعالی، خانواده و همرزمان شهدای عزیز و مردم بزرگوار؛ از نیروهای غیور مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم (عج) می خواهم با تلاش و مجاهدت مجدانه با اقدامات تروریستی برخورد قاطع صورت گیرد.

از خداوند متعال برای شهدای عزیز، علو درجات و برای خانواده های محترم آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

جانشین فرماندهی کل قوا در نیروی انتظامی و وزیر کشور

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار