سردار احمدی‌مقدم:

نیروی انتظامی در مسیر شهدا حرکت می‌کند

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در مسیر شهدا حرکت می‌کند، گفت: در زمان جنگ هیچ دوگانگی بین نیروهای ارتش، سپاه و ژاندارمری وجود نداشت و همه در کنار هم در فضای دوستانه و برادرانه قرار می‌گرفتیم.
کد خبر: ۲۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ - 26September 2014

نیروی انتظامی در مسیر شهدا حرکت می‌کند

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، دومین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت ناجا به همت شورای عالی و گسترش معارف و ارزش های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس با حضور سرلشکر حسنی سعدی، سردار اسماعیل احمدی مقدم، سردار حسین اشتری و جمع کثیری از فرماندهان و پیشکسوتان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بهویژه شهدای ناجا اظهار داشت: من به لباسی که بر تن دارم افتخار میکنم و هرگز هیچ تعلقی به هیچ یک از رنگها در نیروهای مسلح نداشته و ندارم.

وی ادامه داد :در اوایل انقلاب در مناطق عملیاتی مختلفی از جمله کردستان و خوزستان همواره در کنار ارتش و نیروی انتظامی مشغول به خدمت بودم، اما هرگز احساس دوگانگی بین ارتش و سپاه نمیدیدم و فکر نمیکردیم که ارتش، کمیته و سپاه از هم جدا هستند.

سردار احمدیمقدم خاطرنشان کرد: در زمان جنگ هیچ دوگانگی بین نیروهای ارتش، سپاه و ژاندارمری وجود نداشت و همه در کنار هم در فضای دوستانه و برادرانه قرار میگرفتیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که برگزاری محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت ناجا محفلی است برای پیدا کردن کهنه سربازان انقلاب، گفت: نیروی انتظامی در مسیر شهدا حرکت میکند و این محفل باعث شد تا ما بهتر بتوانیم به نقش ارزشمند ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی پرداخته شود و امیدواریم به نتایج بهتری نیز دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها