شجاعی در جمع خبرنگاران:

معاینات روانشناختی «ناظم خاطی مدرسه» همچنان ادامه دارد/ تاکنون به نکته منفی برخورد نکرده‌ایم

رئیس پزشکی قانونی کشور در خصوص معاینات روانشناختی ناظم خاطی دبیرستان پسرانه غرب تهران گفت: برای این فرد عمده تست‌های روانشناختی و شخصیت انجام شده اما معاینات هنوز کامل نشده است و با توجه به اینکه بخشی از آن انجام شده، تاکنون به نکته منفی برخورد نکرده‌ایم و منتظریم تا کلیه آزمایش‌ها تکمیل شود و نتیجه آن را به دادگاه ارسال کنیم.
کد خبر: ۲۹۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 10June 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین نتایج جست‌وجوی جانباختگان هواپیمای تهران ـ یاسوج اظهار داشت: هر نمونه ای که جست‌وجوگران برای پزشکی قانونی می‌آورند بلافاصله اقدامات شناسایی آن انجام می‌شود، چراکه ما از همان روزهای اول اطلاعات ژنتیکی خانواده‌های این افراد را دریافت کرده‌ایم، تاکنون نیز همه اجساد به جز یک نفر پیدا شده اند.

وی همچنین در خصوص پیدا نشدن خلبان ترکیه‌ای هواپیمای ترکیه که در زمستان سال گذشته سقوط کرد، گفت: احتمال دارد این فرد سوار هواپیما نبوده باشد یا اینکه در این زمینه توطئه‌ای وجود داشته باشد.

رئیس پزشک قانونی کشور همچنین در خصوص آخرین اقدامات رسیدگی به پرونده دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه غرب تهران گفت: هفت دانش‌آموز به ما معرفی شد و مورد بررسی قرار گرفتند از آنجا که هیچ کدام از این دانش آموزان ادعایی نداشته و حاضر هم نبودند، معاینه پزشکی انجام نشد اما معاینات روانپزشکی و شخصیتی از همه آنها به عمل آمده است.

شجاعی خاطرنشان کرد: تقریبا همه دانش‌آموزان سالم بودند و فقط 2 نفر از آنها تا حدودی دارای مشکل روانشناختی بودند که روان‌شناسان نیز با این 2 نفر جلساتی را برگزار کردند.

وی همچنین در خصوص معاینات روانشناختی ناظم خاطی این مدرسه گفت: برای این فرد نیز عمده تست‌های روانشناختی و شخصیت انجام شده اما معاینات هنوز کامل نشده و با توجه به اینکه بخشی از آن انجام شده تاکنون به نکته منفی برخورد نکرده‌ایم و منتظریم تا کلیه آزمایش‌ها تکمیل شود و نتیجه آن را دادگاه ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: همانطور که گفتم آزمایشات هنوز کامل نشده اما تاکنون در روند بررسی این فرد به نکته منفی‌ای برنخورده‌ایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار