مجتهدزاده با مسئول امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی دیدار کرد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و مسئول امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در دیدار با یکدیگر در خصوص زمینه‌های مشترک همکاری گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۲۹۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 11June 2018

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با مسئول امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی دیدار کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سفر خود به مشهد، امروز (دوشنبه) با «فاطمه دژبرد» مسئول امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی دیدار کرد.

در این نشست، «فاطمه دژبرد» به تشریح برنامه­‌های امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به زمینه­‌های مشترک همکاری سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در تشکیل کانون‌های خادم یاری خانواده، بانوان و کانون خادم یاری خانواده شهدا اشاره کرد.

در ادامه این دیدار، «مریم مجتهدزاده» نیز برنامه‌ها و طرح‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از جمله طرح­ های «سلاله»، «خورشید خانه‌­ات باش»، «باشگاه دختران» و «تربیت مربی سبک زندگی جهادی» را تشریح کرد.

وی در پایان این نشست بر استفاده از ظرفیت موجود امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در اجرای بهتر برنامه‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تأکید کرد.

«مریم مجتهدزاده» در ادامه سفر خود به مشهدالرضا با «نیره سادات نواب محتشم رضوی» همسر شهید «نواب صفوی» دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه ضمن هماهنگی‌های لازم جهت احصای خاطرات همسر شهید «نواب صفوی» به منظور تدوین کتاب جامع نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این بانوی انقلابی به بیان خاطرات زندگی خود از دوران کودکی، جوانی و زندگی مشترک با شهید «نواب صفوی» و فعالیت­‌های خود علیه رژیم شاهنشاهی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار