رژیم صهیونیستی قدس را به پادگان نظامی تبدیل کرد

پلیس رژیم صهیونیستی صدها نفر از نیروهای خود را در خیابان‌ها و کوچه‌های قدس اشغالی به خصوص بخش قدیمی قدس مستقر کرد.
کد خبر: ۲۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ - 26September 2014

رژیم صهیونیستی قدس را به پادگان نظامی تبدیل کرد

به گزارش دفاع پرس، نیروهای اشغالگر اسرائیلی صبح امروز جمعه با محاصره مسجد الاقصی مانع از ورود نمازگزاران فلسطینی به داخل مسجد برای به جا آوردن نماز صبح شدند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی از ورود مردان زیر 50 سال به مسجد الاقصی ممانعت کرده و مدعی شد که تنها به زنان اجازه ورود داده شده است.

نیروهای اشغالگر اسرائیلی همچنین از ورود ساکنان کرانه باختری به قدس اشغالی و مسجد الاقصی ممانعت کردند و در همین راستا پلیس رژیم صهیونیستی صدها نفر از نیروهای خود را در خیابان ها و کوچه های شهر قدس مستقر کرد تا با تظاهرات فلسطینیان مقابله کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد: این تدابیر شدید امنیتی به دلیل آن اتخاذ شد که گزارشی در رابطه با تصمیم جوانان فلسطینی برای برگزاری تظاهرات و ایجاد درگیری پس از اقامه نماز جمعه بدست ما رسیده است.

منابع صهیونیستی همچنین گزارش دادند که نیروهای اشغالگر در کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرده و صدها نیرو را در این منطقه مستقر و موانع نظامی در خیابان ها و جاده ها قرار داده اند و خودروها و کارت های شناسایی شهروندان فلسطینی را بازرسی می کنند.

بر اساس این گزارش، در راستای تدابیر شدید امنیتی همچنین گذرگاه ها و ایست های ثابت نظامی در ورودی های اصلی شهر قدس به طور کامل بسته شده و نیروهای اشغالگر از ورود فلسطینیان به داخل قدس و اراضی اشغالی سال 1948 ممانعت می کنند.

 

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها