دبیر ستاد راهیان نور استان فارس:

تردد کاروان‌های راهیان نور از محور اقلید به یاسوج از سر گرفته شد

«حمیدرضا گرامی» با بیان این‌که در اثر سانحه رانندگی کاروان راهیان نور در محور اقلید به یاسوج تردد در این محور متوقف شده بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تردد کاروان‌های راهیان نور در این محور مجددا برقرار شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ - 17June 2018

تردد کاروانهای راهیان نور از محوراقلید به یاسوج بلامانع استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «حمیدرضا گرامی» دبیر ستاد استانی راهیان نور استان فارس با بیان این‌که کاروان‌های راهیان نور یکی از حرکت‌های تاثیرگذار و ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جامعه به‌خصوص نسل جوان کشور با آرمان‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: تاثیر‌پذیری جوانان از این حرکت ارزشمند بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: درپی سانحه رانندگی چند مدت پیش کاروان راهیان نور در محور اقلید به یاسوج، مدتی تردد این کاروان‌ها در این محور متوقف شده بود که با پیگیری‌های مستمر مسئولین شهرستان اقلید و استان در جلسه کمسیون ایمنی استان، این مشکل مطرح و با دستور معاون عمرانی استاندار فارس به نمایندگی از رییس ستاد راهیان نور استان که استاندار است تردد در این محور برقرار و از این پس کاروان‌های راهیان نور بدون هیچ مشکلی می‌توانند در این محور تردد کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: جلسه‌ای با حضور مسئولین استان مشکل محور اقلید به یاسوج برگزار و مقرر شد تا تردد کاروان‌های راهیان نور با رعایت قوانین، مقررات و حفظ موارد ایمنی در ساعت روز انجام گیرد.

وی با بیان این‌که محور یزد به یاسوج که از شهرستان اقلید استان فارس عبور می‌کند، گفت: به دلیل وجود آب و هوای معتدل و اماکن تاریخی و مذهبی از جمله قدمگاه امام رضا (ع)، چشمه محمدرسول‌الله (ص)، باغ چهل شهید، آبشار مارگون، سیاه چادر‌های عشایری و ... از دیر باز این محور را از دیگر جاده‌های مواصلاتی مجزا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها