رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با دفاع پرس:

رانندگان سرویس مدارس از 12 مهر یک هفته فرصت گرفتن برچسب دارند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از فرصت یک هفته ای به سرویس های مدارس برای گرفتن برچسب های مورد تایید راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: رانندگان سرویس مدارس از تاریخ 12 مهر به مدت یک هفته فرصت دارند که کارت صلاحیت و برچسب ماشین های خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۲۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ - 28September 2014

رانندگان سرویس مدارس از 12 مهر یک هفته فرصت گرفتن برچسب دارند

سرهنگ سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ طی بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس از فرصت یک هفتهای ارائه شده به سرویسهای مدارس برای گرفتن برچسب های مورد تایید راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: رانندگان سرویس مدارس از 12 مهر ماه سال جاری یک هفته فرصت دارند که کارت صلاحیت و برچسب ماشین های خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: به همکاران خود ابلاغ کرده ایم از ادامه فعالیت سرویس های مدارسی که فاقد برچسب هستند جلوگیری کنند. بر اساس تبصره 3 ماده 14 قانون اصل جرائم سهم سازمان ها و دستگاه های مختلف بنا به تشخیص کارشناس در تصادف لحاظ می شود و یکی از مواردی که می تواند بر اساس این تبصره اعمال قانون شود بحث فنی خودروهای سرویس مدارس است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: اگر این خودروها تصادف کنند و بنا به تشخیص کارشناس تصادف ناشی از نقص فنی خودرو باشد سهم تقصیر واحد آموزشی و مدیر مدرسه ای که این خودرو فاقد شرایط لازم را برای مدرسه انتخاب کرده است در کروکی پلیس لحاظ خواهد شد و آن مدیر مدرسه در مرجع قضایی و دادگاه باید پاسخگو باشد.

سرهنگ حسینی با اشاره به طرح کنترل سرعت در بزرگراه های تهران تشریح کرد: طبق آخرین جمع بندی  قرار شد بر اساس شرایط بزرگراه ها سرعت مجاز را تعیین کنیم که در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار