اعضای جدید هیات مدیره انجمن نويسندگان كودك و نوجوان معرفی شدند

بیست‌ویکمین مجمع عمومی انجمن نويسندگان كودك و نوجوان برگزار و بعد از رای‌گیری اعضای جدید هیات مدیره این نهاد مدنی معرفی شدند.
کد خبر: ۲۹۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ - 05July 2018

اعضای جدید هیات مدیره انجمن نويسندگان كودك و نوجوانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بیست و یکمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با حضور اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از نویسندگان، شاعران و مترجمان حوزه كودك و نوجوان در سالن جلسات اين انجمن برگزار و بعد از رای‌گیری اعضای جدید هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشخص شدند.

در ادامه جلسه کاندیداهای بیست‌ و یکمین دوره انتخابات انجمن مشخص و رای‌ گیری انجام شد و در پایان از مجموع ۱۰۲ رای حاصله به ترتیب آرا، «عموزاده خلیلی»، «جعفر توزنده جانی»، «محمود برآبادی»، «مهدی حجوانی»، «حمیدرضا شاه آبادی»، «عزت‌الله الوندی»، «سید نوید سیدعلی اکبر» به عنوان اعضای اصلی و «شیدا رنجبر»، «سیدعلی کاشفی خوانساری» و «ریحانه جعفری» به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان انتخاب شدند.

همچنین از مجموع ۹۸ رای حاصله در بخش بازرسی «معصومه انصاریان»، «سولماز خواجه‌وند» و «حسین فتاحی» به عنوان بازرسان اصلی و «جابر تواضعی» و «سیمین پناهی‌فرد» به عنوان بازرسان علی‌البدل معرفی شدند.

پیش از این نیز «فریدون عموزاده خلیلی»، «محمود برآبادیب، «معصومه انصاریان»، «فرهاد حسن‌زاده»، «جعفر توزنده‌جانی» و «عزت‌الله الوندی» به عنوان اعضای هیات‌مدیره این تشکل و «مصطفی خرامان»، «محسن هجری» و «شیوا حریری» به عنوان بازرسان این تشکل مشغول فعالیت‌ بودند.

 انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار