اعلام جزئیات استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید «محراب سهرابلویی» در همدان

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهید والامقام «محراب سهرابلویی» تشییع و در گلزار شهدای باغ بهشت همدان به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ - 08July 2018

اعلام جزئیات استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید «محراب سهرابلویی» در همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، «بهرام دوست‌پرست» نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان در جمع خبرنگاران استان با اشاره به جزئیات مراسم وداع و خاکسپاری پیکر شهید تازه تفحص شده «محراب سهرابلویی» اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید والامقام چندی پیش و در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، تفحص و از طریق آزمایشات صورت گرفته شناسایی شد.

وی با بیان اینکه شهید «سهرابلویی» از شهدای عملیات کربلای 4 و از بسیجیان گردان 55 لشکر انصارالحسین (ع) است، اضافه کرد: شهید «سهرابلویی» متولد شهرستان قهاوند از شهدای بسیجی غواص در سن 18 سالگی در دی ماه سال 65 در منطقه اروند کنار به شهادت رسید.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان به جزییات مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری این شهید نیز اشاره کرد و بیان داشت: پیکر مطهر این شهید والامقام عصر روز گذشته در حسینیه «قمربنی‌هاشم» شهرک فرهنگیان همدان مورد استقبال مردم شهیدپرور همدان قرار گرفت.

دوست‌پرست از برگزاری مراسم وداع با شهید در شهرستان قهاوند نیز خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه محل تولد این شهید گران‌قدر در شهرستان قهاوند است، عصر امروز (یکشنبه) این پیکر مطهر برای مراسم وداع به زادگاهش منتقل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «محراب سهرابلویی» همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود ادامه داد: این مراسم از ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 18 تیرماه آغاز شده و سپس این پیکر مطهر بر روی دستان مردم همدان تا گلزار شهدای باغ بهشت تشییع و در کنار دیگر همرزمانش آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها