مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

مهمترین محل برای انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس دانشگاه‌هاست

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: دانشگاه پایه اصلی در بعد فرهنگی در جامعه است و اگر بخواهیم یک کار ارزشمند را انجام بدهیم، باید فرهنگ اصیل دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم که مهمترین محل برای انتقال این فرهنگ ارزشمند دانشگاه‌هاست.
کد خبر: ۲۹۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 08July 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با  «فرهاد یغمایی» رئیس دانشگاه گلستان دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه گفت‌وگو کردند.

مهم ترین محل برای انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس دانشگاههاست

سرهنگ «مسعود جمشیدی» هدف از این دیدار را ایجاد تعامل و هم افزایی بین دانشگاه گلستان و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: دانشگاه پایه اصلی در بعد فرهنگی در جامعه است و اگر بخواهیم یک کار ارزشمند را انجام بدهیم، باید فرهنگ اصیل دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم که مهم ترین محل برای انتقال این فرهنگ ارزشمند دانشگاه‌هاست.

وی افزود: دانشگاه‌ها با توجه به ظرفیتی که دارند می توانند فرهنگ غنی دفاع مقدس را به جامعه مخاطب خود که همان دانشجویان هستند منتقل کنند و این یکی از اهداف بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است.

 جمشیدی گفت: دانشگاه گلستان در زمینه های متعددی از جمله ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس، حمایت از چاپ کتب و آثار هنری، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و ارائه مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس می تواند با حفظ آثار همکاری کند.

وی گفت: رئیس دانشگاه گلستان یکی از اعضای اصلی شورای هماهنگی حفظ آثار در استان است و انتظار است که ریاست دانشگاه در این شورا در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس ما را حمایت کند.

در ادامه یغمایی رئیس دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در همه ابعاد و زمینه‌های فرهنگی با حفظ آثار دفاع مقدس همکاری لازم را خواهد داشت و بنده به عنوان رئیس دانشگاه تمام ظرفیت‌های دانشگاه را در جهت اهداف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مهیا خواهم کرد.

 در پایان قرار شد دانشگاه گلستان و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تفاهم‌نامه‌ای در قالب اهداف و برنامه‌های دفاع مقدس تهیه و تدوین و برابر تفاهم نامه اجرایی کنند.

مهم ترین محل برای انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس دانشگاههاست

مهم ترین محل برای انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس دانشگاههاست

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار