همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)؛

پیکر شهید «محراب سهرابلویی» در همدان تشییع شد

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهید «محراب سهرابلویی» بر روی دستان مردم شهیدپرور همدان تشییع شد.
کد خبر: ۲۹۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 09July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، مراسم تشییع پیکر‌ پاک و مطهر شهید «محراب سهرابلویی» از شهدای دوران هشت سال حماسه و ایثار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و عموم مردم شهیدپرور همدان برگزار شد.

شهید سهرابلویی در جریان عملیات کربلای 4 در منطقه اروندرود به آسمان‌ها پر کشید و حالا پس از گذشت 32 سال به خانه بازگشته است تا با آمدنش بار دیگر به همه ما درس دلیرمردی و رشادت را یادآوری کند.

پدر و مادری که در این سال‌ها چشم به راه بودند و همواره منتظر خبری از فرزند خود، امروز پیکر مطهر محراب خود را در آغوش گرفتند و انتظارشان به سر آمد.

امروز همه مردم همدان آمدند تا با حضورشان قدردان «محراب سهرابلویی»هایی باشند که با نثار جان و خون خود و با ایثارگری و رشادت اقتدار و سربلندی این کشور پهناور و سربلند را به ارمغان آوردند.

امروز برای این مردم یادآور دوران دفاع مقدس بود، یادآور روزهایی که از مسجد جامع همدان پیکرهای شهدای عملیات‌های مختلف را بر دستان خود تا گلزار شهدا تشییع می‌کردند و تصاویر و فیلم‌های آن دوران خود گواه بر شور و شعور این مردم در آن روزهای حماسه است.

این مراسم باشکوه از ساعت 10 صبح امروز از محل میدان امامزاده عبدالله (ع) شهر همدان آغاز شد و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید توسط آیت‌الله «غیاث‌الدین طه‌محمدی» نماینده ولی فقیه در استان پیکر شهید «محراب سهرابلویی» بر دستان مردم این خطه تا میدان امام خمینی (ره) تشییع شد تا از آنجا به گلزار شهدای باغ بهشت همدان منتقل شود.

شهید «محراب سهرابلویی» از شهدای غواص عملیات کربلای 4 گردان 55 لشکر انصارالحسین (ع) متولد قهاوند است که در سن 18 سالگی در دی ماه سال 65 در اروندکنار به شهادت رسید و چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، تفحص و با انجام آزمایشات دی ان ای شناسایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار