تاثیر سخنرانی نصرالله در یمن؛ عزیمت هزاران مبارز به جبهه

روزنامه الاخبار لبنان نوشت که سخنرانی اخیر سیدحسن نصرالله درباره یمن بازتاب گسترده‌ای در محافل داخلی و مردمی یمن به همراه داشت و باعث رهسپار شدن هزاران نفر به میادین نبرد با متجاوزان در جبهه الحدیده شد.
کد خبر: ۲۹۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ - 09July 2018

تاثیر سخنرانی نصرالله در یمن؛ عزیمت هزاران مبارز به جبههبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، منابع متعدد حاضر در مناطق تحت کنترل جنبش انصار الله یمن به روزنامه الاخبار گفتند: سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره نبرد ساحل غربی یمن باعث شد که هزاران مبارز قبایل یمن به طور داوطلبانه برای دفاع از حاکمیت کشورشان و استقلال آن رهسپار استان الحدیده شوند.

این منابع در اشاره به عزیمت بیش از حد نیاز مبارزان به جبهه الحدیده تصریح کردند: فرماندهی ارتش و کمیته های مردمی یمن مبارزان اضافی را به سایر جبهه های نبرد اعزام کردند.

این منابع گفتند: صدای سخنرانی سید حسن نصرالله همچنان در رادیوهای محلی و خودروها و خانه های مردم در استان های شمالی یمن طنین انداز است. این صدا و پژواک به منزله مدال شجاعت و تکریم کردن سید مقاومت و دلاورمرد جنگ 33 روزه از سوی یمنی ها است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان چندی پیش در سخنرانی خود خطاب به مبارزان یمنی گفته بود: ای کاش در کنار شما بودم. ای کاش می توانستم که به عنوان یک مبارز در کنار مبارزان شما زیر پرچم رهبر عزیز و شجاع شما باشم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار