برگزاری مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

عصر امروز مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ - 11July 2018

«ناصر نبی زاده» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، عصر امروز در مراسمی با حضور معاون امور مجلس حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شد.

در این مراسم از زحمات «احمد محبی» قدردانی و «ناصر نبی زاده» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شد.

نبی زاده با بیان اینکه بیش از 20 سال است که در حوزه فرهنگ و هنر کار می کنم، گفت: مهمترین بخش فرهنگ را صفا و صمیمیت اهالی فرهنگ و هنر می دانم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان دارای علما، بزرگان و مفاخری است که در کشور بسیار سرشناس هستند، گفت: مقام معظم رهبری در سفر خود به این استان از علمای این منطقه به نیکی یاد کرده است.

نبی زاده با بیان اینکه از لحظه لحظه فرصتی که در اختیارم قرار داده شده استفاده خواهم کرد، گفت: دست همکاری به سوی همه سازمانها و نهادها دراز می کنم.

وی تاکید کرد: از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، استاندار و هنرمندان برای توسعه و تعالی عرصه فرهنگ و هنر استان بهره خواهم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار