درخواست فرماندار بیرجند از حجاج؛

حجاج بخشی از ولیمه خود را به کنگره شهدای استان کمک کنند

«علی ناصری» فرماندار بیرجند با بیان اینکه کمک های مردمی در مسیر کنگره شهدا می تواند راهگشا باشد، گفت: اگر زائران خانه خدا بخشی از هزینه ولیمه خود را در راه شهدا و در این کنگره خرج کنند، کار بسیار ارزشمندی انجام داده اند.
کد خبر: ۲۹۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ - 12July 2018

حجاج خانه بخشی از ولیمه خود را به کنگره شهدای استان کمک کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «علی ناصری» فرماندار بیرجند در سومین ستاد شهرستانی کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار داشت: بیش از 2 ماه است که کار بصورت فشرده دنبال می شود که قابل تقدیر است.

وی افزود: در برگزاری نمایشگاه، برخی ادارات در تهیه ملزومات مشکلاتی دارند که باید با صنوف و سازمان های مرتبط خودشان هماهنگی هایی انجام دهند.

فرماندار بیرجند با تاکید بر اینکه ادارات کل در این زمینه همکاری کنند چراکه به تنهایی تکلیف ادارات شهرستانی نیست، بیان داشت: امیدوارم با تعاملی که صورت می گیرد راه و روش مناسب سازمانی مورد نیاز پیدا شود تا از برنامه زمانبندی عقب نیافتیم.

ناصری متذکر شد: کمیته ها باید در راستای نیازمندی های خود با ادارات تفاهم نامه های لازم را منعقد کنند و پیگیری ها را به عهده ما بگذارند.

وی با اشاره به ضرورت جمع آوری کمک های مردمی، گفت: اگر حجاج خانه خدا که از استان راهی می شوند بخشی از هزینه ولیمه خود را در راه شهدا و در این کنگره خرج کنند، کار بسیار ارزشمندی انجام داده اند.

سرهنگ «علی آبادی» دبیر کمیته پشتیبانی ستاد شهرستانی کنگره شهدای استان نیز در این جلسه اظهار داشت: کمیته مالی و پشتیبانی پرکارترین و پراسترس ترین کمیته ستاد می باشد.

وی افزود: در بحث نمایشگاه، مشکل موجود در تامین پروفیل است و درخصوص سیمان و گچ مشکلی نداریم.

دبیر کمیته پشتیبانی ستاد شهرستانی کنگره شهدای استان بیان داشت: متاسفانه کمک ها کارگشا نیست و حتی خیرین هم در این زمینه دچار مشکل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار