بر اثر اتصال سیستم برق؛

مسجد جامع شهرستان ساری در آتش سوخت

مسجد جامع شهرستان ساری بر اثر اتصال برق کولر عصر روز گذشته در آتش سوخت.
کد خبر: ۲۹۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ - 13July 2018

مسجد جامع شهرستان ساری در آتش سوختبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، عصر روز گذشته خبری مبنی بر آتش سوزی اولین و کهن ترین مسجد دیار علویان در فضای مجازی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، مسجد جامع ساری یکی از قدیمی ترین مساجد استان مازندران طعمه حریق شد. آتش که به سرعت زبانه می کشید به شبستان ها سرایت کرد و به یک باره سقف مسجد فروریخت.

نیروهای آتش نشانی شهرستان ساری و چهار شهر مجاور؛ بهشهر، نکا، میاندورود و قائمشهر در ساعات اولیه آتش سوزی خود را به محل حادثه رسانده اند و برای مهار آتش و جلوگیری از سرایت به مغازه های اطراف بازار نرگسیه تلاش کردند.

به گفته شاهدان عینی، این حادثه بر اثر اتصال برق کولر مسجد اتفاق افتاد و به خاطر بنای چوبی و گلی بودن مسجد به سرعت زبانه کشید و به سقف آن رسید.

در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که به بیمارستان بوعلی و امام ساری منتقل و هشت نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

«محمد اسلامی» استاندار مازندران با حضور در محل حادثه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عمدی در حریق وجود نداشت، اظهار داشت: با کمک نیروهای امدادی حریق به طور کامل اطفاء شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها