حجت الاسلام و المسلمین محرابی:

جایزه باروت خیس برای معرفی منفورترین چهره استکبار به جهانیان است

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی باروت خیس با اشاره به اینکه این جشنواره از سال ۹۱ شروع شده است، گفت: جایزه باروت خیس برای معرفی منفورترین چهره استکبار به جهانیان است.
کد خبر: ۲۹۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ - 16July 2018

جایزه باروت خیس برای معرفی منفورترین چهره استکبار به جهانیان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «جواد محرابی» دبیر شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره بین المللی باروت خیس جایزه بین‌المللی باروت خیس یک جایزه نمادین برای معرفی مستکبرین و دشمنان بشریت است.

وی در ادامه با بیان این که این جشنواره با حمایت بسیج مستضعفین در ایران و کشور‌های مختلف اجرا شده است، افزود: این جشنواره از سال ۹۱ آغاز شده است و مهمترین هدف آن معرفی منفورترین چهره استکبار است.

حجت الاسلام محرابی با اشاره به اینکه رای گیری برای انتخاب چهره منفور استکبار در فلسطین، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، هند و ایران برگزار شد، گفت: خوشبختانه این دوره با برنامه‌های صورت گرفته بیش از ۲ میلیون آرا جمع آوری شده است.

وی با بیان این که در این دوره ترامپ رییس جمهور آمریکا، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل به عنوان کاندیدا منفورترین چهره سال انتخاب شده است، گفت: ما تلاش می‌کنیم در سال آینده انتخاب منفورترین چهره سال در تمامی کشور‌های مستضعف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار