امام جمعه گرگان:

مدیران برای قطعی برق برنامه‌ریزی درست داشته باشند

امام جمعه گرگان گفت: درست است که عرضه برق به اندازه تقاضا نیست، اما مدیران باید برای این مقدر از برق برنامه‌ریزی درست داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ - 20July 2018

مدیران برای قطعی برق برنامه‌ریزی درست داشته باشندبه گزارش دفاع پرس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: چند روز پیش در خصوص قطعی برق به من خبر دادند، یکی از مرغ‌داری‌ها بر اثر گرما شدید و همچنین قطع برق ضرر هنگفتی دیده است، مدیران برق باید برای کسانی که سرمایه‌گذاری کردند برنامه‌ای ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یا در سر چهارراه‌های گرگان بر اثر خاموشی برق هرج و مرجی شده بود که برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرد که می‌شد مسؤولان اداره برق با هماهنگی قبلی و اطلاع‌ به اداره راهنمایی و رانندگی جلوی حوادث و مشکلات بعدی برای مردم در این گونه موارد را بگیرند.

امام جمعه گرگان عنوان کرد: درست است که عرضه برق به اندازه تقاضا نیست، اما لازم است مدیران برق برای این مقدر از برق برنامه‌ریزی درست داشته باشند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: به معاون عمرانی استاندار گلستان گفتم که باید برنامه‌ریزی درازمدت برای تأمین آب از قبیل جذب سرمایه‌گذار برای شیرین کردن آب دریا اقدام کنند.

وی ادامه داد: اکنون سرمایه‌گذارانی در شهرستان‌ بندرترکمن و گمیشان در حال شیرین کردن آب  هستند که با این روش مشکل بخشی از مردم این شهرستان را برطرف کردند.

امام جمعه گرگان مطرح کرد: همین الان در بخش‌های شمالی استان با تانکر آبرسانی می‌کنند، برخی از روستاها دو هفته یکبار یک با تانکر آب می‌رسانند که این همه تقاضا برای صرفه‌جویی از سوی مسؤولان به خاطر کمبود شدید آب است که لازم در این خصوص برای کسانی که بی‌رحمانه آب را اسراف و هدر می‌دهند برخورد شدید قرار دهند.

وی تصریح کرد:‌ ان‌شاالله مردم با صرفه‌جویی و استفاده درست این فصل را هم پشت سر خواهند گذاشت.

امام جمعه گرگان همچنین یادآور شد: متأسفانه طی چند روز پیش در فضای مجازی شاهد تلاش عده‌ای که به بهانه انتصابات در حال خراب کردن ذهن مردم هستند، بودیم که لازم است همه حواسمان را جلب کنیم، چراکه در مقطع حساس تاریخی قرار داریم و دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به این نظام هستند.

نومفیدی اضافه کرد: در این استان 4 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده دادیم، اکنون که با افتخار در این دوران قرار گرفتیم نگذاریم دشمنان ما در این شرایط به آن چیزی که می‌خواهند، برسند.

امام جمعه گرگان با تبریک ولادت امام رضا (ع) که افتخار همه ایرانیان است که در جوار این امام زندگی می‌کنیم، گفت: اقبال سادات به کشور ما به خصوص مازندران و گلستان به خاطر وجود شریف امام رضا (ع) بوده است و افتخار همه ایران این است که این امام همام در این کشور قرار دارد و گلستان که در همسایگی این امام است بیشتر به خودش می‌بالد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار