برگزاری جلسه کاربردی بررسی مشکلات و تسریع تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران+ تصاویر

جلسه کاربردی با هدف بررسی مشکلات و تسریع در تکمیل پروژه‌ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ - 21July 2018
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، جلسه کاربردی با هدف بررسی مشکلات و تسریع در تکمیل پروژه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با حضور «علی‌اصغر یوسف‌نژاد» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری، «مهدی عبوری» شهردار ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران و تعدادی از مدیران اداره‌کل در سالن جلسات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «عبدالله ملکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های در دست اقدام ارائه کرد و در خصوص تکمیل پروژه‌ ها بحث و بررسی شد.

«علی‌اصغر یوسف‌نژاد» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن اعلام حمایت از تکمیل پروژه‌ها در سطح ملی، اظهار داشت: همچنین در خصوص احیاء اعتبار مصوب ملی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که قبلا به دلایلی حذف شده بود، پیگیری و مساعدت لازم را خواهیم داشت.

«عباسعلی رضایی» فرماندار ساری نیز در سخنانی مساعدت خود را از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران از طریق استاندار و مسئولین استان اعلام کرد.

همچنین «مهدی عبوری» شهردار ساری نسبت به احداث پل شهدای غواص قول همکاری و مساعدت داد و گفت: ساخت این پل را در برنامه سال 97 و 98 قرار داده و نسبت به تعیین اعتبار آن اقدام لازم را به عمل خواهیم آورد.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار