امیر حاتمی تاکید کرد؛

ضرورت ارائه خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدس

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر ضرورت ارائه خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: سند خدمت‌رسانی به رزمندگان بستر خوبی را برای خدمت‌ به آن‌ها فراهم می‌کند.
کد خبر: ۳۰۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ - 22July 2018

ضرورت ارائه خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان که صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: در دفاع مقدس اتفاق بزرگی به دست نیروهای مردمی رخ داد و بیش از دو و نیم میلیون بسیجی، جهادگر، سپاهی و ارتشی و همچنین در همین حدود سرباز در جبهه‌ها حضور داشتند.

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردم در جبهه‌ها و کار بزرگی که ملت ایران در دفاع مقدس انجام داد، در تاریخ این کشور ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت ایران در دفاع هشت ساله کاری کرد که امروز هر دشمنی که بخواهد نیم‌نگاهی به ایران داشته باشد، حتماً به عقبه و چگونگی دفاع ملت ایران از استقلالش توجه خواهد کرد.

امیر حاتمی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران کار بزرگی کردند؛ البته توجه کمتری به خانواده‌های ایثارگران شده است. دولت برنامه‌های خوبی برای خدمت‌رسانی به این افراد تدارک دیده است و سند خدمت‌رسانی به رزمندگان که تهیه شده بستر خوبی را برای خدمت به رزمندگان فراهم می‌کند؛ اما دستگاه‌های مختلف باید در این راستا حرکت کنند و هم‌افزایی داشته باشند.

وی بیان داشت: در این رابطه حدود 90 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌ایم و کمک حداقلی به آن‌ها می‌شود؛ اما باید خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار