فرمانده سپاه استان سمنان:

عملیات مرصاد یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ ایران اسلامی است

سردار «حسن حسن‌زاده» گفت: عملیات مرصاد یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ - 29July 2018

عملیات مرصاد یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخی ایران اسلامیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه استان سمنان در یادواره شهید «نورز علی ایمانی نسب» و 33 شهید پایگاه امام حسین (ع) سرخه، اظهار داشت: عملیات مرصاد یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ ایران اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب به دست منافقین اجرایی شد.

وی با بیان اینکه احیای این وقایع و تبیین و تشریح آن‌ها برای نسل جدید ضروری است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در این عرصه این است که اجازه ندهیم دشمنان جای جلاد و شهید را در دهه 60 عوض کنند و به جوانان امروز معرفی کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه 17 هزار نفر از مردم پاک و بی‌گناه و مسلمان ایران اسلامی در جدال با دشمنان که همان منافقین هستند کشته شدند، افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب و حمایت‌های عموم مردم از امام خمینی (ره)، با کشتار مسلمانان و کشتارهای دسته‌ جمعی عده زیادی را به شهادت رساندند تا از مردم برای حمایت از این انقلاب انتقام بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه رزمندگان سمنانی در طول تاریخ جنگ ایران و عراق نقش مؤثری داشتند، تصریح کرد: اگر نیروهای رزمنده تیپ 12 قائم (عج) سمنان نبود دشمن به درون مرزهای ایران می‌رسید و تا کرمانشاه پیش روی می‌کرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه عملیات مرصاد یک عملیات معمولی نبوده است، اعلام کرد: شهدای این تیپ در عملیات مرصاد منتخبان امام زمان (عج) بودند و چه افتخاری بالاتر از این‌ که انتخاب شویم و برای حفظ آرمان، اعتقاد، شرافت و ناموس خود به درجه رفیع شهادت برسیم.

وی ابراز داشت: امروز باید برای ترویج فرهنگ شهادت‌ طلبی در بین جوانان و نوجوانان اقدام کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برای نفوذ در این کشور و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یابند.

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه دشمنان هرگز قابل‌ اعتماد نیستند، یادآور شد: دشمن با خروج از برجام درصدد نفوذ در ایران و ایجاد هرج و مرج و جنگ روانی در بین مردم است تا معاندین نظام را به کف خیابان‌ها بکشانند و مردم را از این انقلاب دلسرد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار