سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

داعش فرامین آمریکا را اجرا می‌کند/ دولتمردان انگلیسی خبیث و جنایتکارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: داعش دست‌پرورده آمریکا و در حال اجرا کردن نقشه‌ها و فرامین این کشور است؛ لذا آنچه به‌عنوان سرکوب داعش توسط نیروهای ائتلاف مطرح می‌شود به دور از حقیقت است.
کد خبر: ۳۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴ - 01October 2014

داعش فرامین آمریکا را اجرا می‌کند/ دولتمردان انگلیسی خبیث و جنایتکارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم ترحیم همسر نماینده ولی فقیه در سپاه درباره تحولات منطقه، گفت: ائتلاف علیه داعش و حمله به سوریه توسط نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا، چهار هدف را دنبال میکند که عبارتنداز ایجاد اختلاف بین امت اسلامی، نشان دادن چهرهای خشن از اسلام، جمع کردن نیروها علیه داعش زیر پرچم دروغین و موجه نشان دادن دخالت ابرقدرتها در منطقه اسلامی.

وی همچنین در خصوص تجهیز کرانه باختری رود اردن، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند باید برای تسلیح مردم کرانه باختری اقدام کنیم تا هرچه زودتر رژیم جعلی صهیونیستی نابود شود. به همین خاطر تجهیز مردم کرانه باختری در حال پیگیری است و همه چیز به موقع در ارتباط با ارسال سلاح و مسلح کردن مردم این منطقه انجام میشود.

سردار نقدی در ارتباط با سخنان نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل نیز بیان داشت: پاسخی که رئیس جمهور ما به اهانت نخست وزیر انگلیس داد نشان از تواضع ما بود، زیرا آنها شخصیتی خبیث و جنایتکار دارند و از حکومتی نامشروع و ظالم برخوردارند. در واقع این عمل آنها نشان داد باید با زبان زور با آنها صحبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار