به منظور شرکت در مسابقات سیزم؛

تیم دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح ایران وارد هلند شد

تیم دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح کشورمان برای حضور در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) 2018 وارد کشور هلند شد.
کد خبر: ۳۰۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ - 30July 2018

تیم دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح ایران وارد هلند شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، تیم دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح ایران با حضور 12 دوچرخه‌سوار به سرپرستی امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش برای حضور در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) 2018 که امسال در هلند برگزار می‌شود، صبح امروز وارد محل برگزاری این رقابت‌ها شد.

امیر فولادی با اشاره به آمادگی مناسب روحی و جسمی دوچرخه‌سواران اعزامی نیروهای مسلح به مسابقات سیزم 2018 گفت: امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها شاهد درخشش و کسب نتایج قابل قبول باشیم و پرچم پرافتخار کشورمان در این صحنه بزرگ بین المللی را به اهتزاز دربیاوریم.

سروان سلگی سرمربی تیم اعزامی دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسابقات سیزم نیز گفت: این رقابت‌ها از امروز و به مدت 5 روز در دو بخش تایم تریل و جاده با شرکت 12 کشور از جمله فرانسه، برزیل، آلمان، بلژیک، روسیه، هلند، اتریش، اسلوونی، لوکزامبورگ، لیتوانی، ایران و بورکینافاسو در آمستردام هلند برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم 12 نفره دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور دستیابی به آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها، قبل از حضور در مسابقات، سه دوره اردوی تدارکاتی فشرده را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار