خاطره مجاهد عراقی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس

به مناسبت بازگشت پیکر مطهر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روایتی از تفحص شهدا به نقل از سردار باقرزاده منتشر می‌شود.
کد خبر: ۳۰۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ - 30July 2018

خاطره مجاهد عراقی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدسبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به روایتی از خاطره تفحص پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس از زبان مجاهدین عراقی اظهار داشت: یکی از مجاهدین عراقی که با ما در انتقال پیکر مطهر شهدا همکاری می‌کرد یک بار پیکر مطهر تعدادی از شهدا را در منطقه هور، داخل قایق می‌گذارد و تا به این طرف آب بیاورد. وقتی جریان را تعریف می‌کرد، می‌گفت «بار اولی بود که این کار را می‌کردم. با سختی و مشقات از حصارها و موانعی که دشمن در منطقه ایجاد کرده بود عبور کردم و پیکر مطهر شهدا را آوردم.»

وی افزود: مجاهد عراقی گفت «شب خسته بودم و کنار سنگر قایق را قرار دادم و شهدا را هم از داخل قایق بیرون نیاوردم. به خواب رفتم و در خواب دیدم حضرت امام (ره) تشریف آوردند بالای پیکر مطهر شهدا. رفتم پیش ایشان و گفتم یا سیدی! شما برای چه به اینجا تشریف آوردید؟ امام فرمودند این‌ها فرزندان من هستند. این‌ها مظلوم هستند و من خودم باید به استقبالشان بیایم.»

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار