رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

سپاه و ارتش نقش به‌سزایی در اسکان زلزله‌زدگان کرمانشاه داشتند

«علی‌رضا تابش» گفت: سپاه با ایجاد ۱۵ هزار اسکان موقت در روستا‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرد و در زمستان نیز ارتش و نیرو‌های دیگر کمک بسیاری به زلزله‌زدگان انجام دادند.
کد خبر: ۳۰۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ - 31July 2018

سپاه و ارتش نقش بسزایی در اسکان و کمک به زلزله دگان کرمانشاه داشتندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «علی‌رضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در آئین بهره‌برداری از ۵ هزار واحد مسکونی روستایی بازسازی شده استان کرمانشاه که در روستای «شیرین آب» شهرستان «قصرشیرین» برگزار شد، به گستردگی مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه با ایجاد ۱۵ هزار اسکان موقت در روستا‌ها، نقش خود را به خوبی ایفا کرد و مردم مناطق زلزله‌زده فصل زمستان نیز را با کمک ارتش و نیرو‌های دیگر سپری کردند.

وی به بازسازی ۳۰ هزار واحد اسکان دائمی در شهر‌ها و روستا‌ها اشاره و بیان کرد: ۲۲ هزار واحد از این تعداد در روستا و مابقی در شهر است که در مجموع روند ساخت و ساز با پیشرفتی ۵۹.۳ درصدی در حال انجام است.

تابش گفت: از ۵۴ هزار واحد زلزله‌زده تعمیری، کار ۴۸ هزار واحد به اتمام رسیده و ۱۷ هزار سقف نیز دایر شده است.

وی بیان داشت: تا قبل از زمستان تمامی واحد‌های روستایی آسیب‌دیده به بهره‌برداری می‌رسند و در شهر‌ها روند بازسازی تا بهار سال آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار