امام جمعه موقت یاسوج:

مردم خواهان برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مطالبه مهم مردم در شرایط کنونی به‌کارگیری مسئولان توانمند به‌جای مدیران ناکارآمد، بستن گلوگاه‌های فساد به‌ویژه در بانک‌ها، بنادر، مناطق آزاد و گمرک‌ها و برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی با مفسدان اقتصادی است.
کد خبر: ۳۰۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 03August 2018

مردم خواهان برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید‌امان‌الله حسینی‌صدر» در خطبه‌های این هفته نماز ‌جمعه یاسوج اظهار داشت: اندیشمندان و متفکران جهان اسلام موضوع حقوق بشر اسلامی را برای مقابله با حقوق بشر آمریکایی مطرح کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اکنون وحشیانه‌ترین نقض حقوق بشر در کشورهای اسلامی از جمله فلسطین، عراق و سوریه توسط آمریکا و متحدانش در حال انجام است.

حسینی‌صدر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مناسک حج مسئله برائت از مشرکان است، ابراز کرد: این موضوع جزء اصول خدشه‌ناپذیر کنگره حج به‌شمار می‌رود و سال به سال توسط حجاج ایرانی و دیگر کشورهای اسلامی باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

امام‌جمعه موقت یاسوج با اشاره مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار ارز و طلا افزود: آشفتگی در بازار ایران جزء طراحی‌های با برنامه دشمنان بوده و این مسئله با برنامه و حساب شده و با هدف ضربه‌‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی است.

حسینی‌صدر با بیان اینکه دشمن در این زمینه دو موضوع اعتماد‌زدایی مردم از مسئولان و همچنین اعتبار‌زدایی نظام بین مردم را در اولویت کاری خود دارد، ادامه داد: مردم و مسئولان برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان مراقب و هوشیار باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم پشتوانه اصلی نظام و انقلاب هستند و دشمن نیز به‌دنبال تضعیف این پشتوانه است، خاطرنشان کرد: مطالبه مهم مردم در شرایط کنونی شامل به‌کارگیری مسئولان توانمند به‌جای مدیران ناکارآمد، بستن گلوگاه‌های فساد به‌ویژه بانک‌ها، بنادر، مناطق آزاد و گمرک‌ها و برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی با مفسدان اقتصادی است.

حسینی‌صدر اظهار داشت: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت برای کاهش مشکلات کنونی اقتصادی کمک کنند و همچنین می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور بخشی از مشکلات اقتصادی را کاهش داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار