امیر سیاری خبر داد؛

ساخت 2 بیمارستان توسط نداجا در جاسک و بندر انزلی

معاون هماهنگ‌کننده ارتش از ساخت 2 بیمارستان توسط نیروی دریایی ارتش در جاسک و بندر انزلی خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد مراحل ساخت بیمارستان جاسک انجام شده است.
کد خبر: ۳۰۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ - 04August 2018

ساخت 2 بیمارستان توسط نداجا در جاسک و بندر انزلیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: هر جامعه‌ای که می‌خواهد پویا و متحرک باشد، باید از بهداشت و درمان قوی برخوردار باشد.

وی افزود: در نیروهای مسلح اهمیت رسیدگی به بهداشت و درمان چند برابر است؛ چرا که نیروهای مسلح باید در این عرصه به نحو مطلوبی انجام وظیفه کنند. قبل از انقلاب اسلامی، نیروی دریایی ارتش در تهران بیمارستان نداشت و بعد از انقلاب با تدبیر امام خمینی (ره) بیمارستان گلستان به نیروی دریایی واگذار شد و توانست با ارائه خدمات مناسب، دوران دفاع مقدس را با موفقیت و سربلندی پشت سر بگذارد.

امیر سیاری گفت: بعد از جنگ تحمیلی وظیفه حضور در جزایر به ارتش و نیروی دریایی ارتش واگذار شد که مسئولیت بزرگی است و کار و تلاش بسیاری انجام شد تا بتوانیم این ماموریت را به خوبی انجام دهیم. وظیفه بعدی نیروی دریایی ارتش توسعه سواحل مکران است. در آنجا محرومیت‌ها و کمبودهای بسیاری وجود دارد، اما امروز توسعه خوبی صورت گرفته و بیمارستانی در جاسک (کنارک) و همچنین در بندرانزلی در حال ساخت است که بیمارستان جاسک با اعتبارات سفر فرماندهی معظم کل قوا در حال ساخت است و میزان پیشرفت ساخت آن بیش از 80 درصد است.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان تصریح کرد: باید از همه کسانی که تلاش کرده‌اند تا نیروی دریایی در حوزه بهداشت و درمان و طب رزم به این جایگاه ویژه برسد، تشکر کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار