حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

آمریکا توان رویارویی نظامی با ایران را ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشورمان گفت: توان دفاعی کشور ما به قدری افزایش یافته که آمریکایی‌ها حتی فکر رویارویی نظامی با ایران را در سر نمی‌پرورانند.
کد خبر: ۳۰۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 05August 2018

آمریکا توان رویارویی نظامی با ایران را نداردحجت‌الاسلام «مجید ناصری‌نژاد» عضو کمیسیون قضائی و حقوقی و نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به اقدامات و توطئه‌های آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نظام سلطه جرأت و توان رویارویی نظامی با کشور ما را ندارد.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها و کشورهایی که جیره‌خوار آمریکا هستند، در خود توانایی مقابله با ایران را مشاهده می‌کردند، بدون شک لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند؛ چراکه نظام سلطه دشمن قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ماست.

حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد با اشاره به پیشرفت‌های چشم‌گیری که از بدو انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دفاعی و امنیتی کشورمان حاصل شده است، خاطرنشان کرد: امروز ما به جایگاهی رسیده‌ایم که قدرت استعمارگران نمی‌تواند تهدیدی برای کشورمان محسوب شود و عمده غضب و ناراحتی غربی‌ها به دلیل عدم توانایی آن‌ها در مقابله با ماست.

وی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را از دشمنان تراز اول امت اسلامی برشمرد و با اشاره به جنایات آن‌ها در عراق، سوریه و یمن تصریح کرد: تضعیف قدرت و سرکوب جریان تکفیری داعش در منطقه توسط جبهه مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی اوج قدرت دفاعی ما را به نمایش گذاشت.

این نماینده خانه ملت گفت: هرگونه اقدام احتمالی از سوی بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جهت خدشه‌ وارد کردن به منافع ملی کشورمان، قطعاً بدون جواب نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران برخورد متقابل خواهد کرد که موشک‌باران پایگاه‌های داعش در جواب حمله تروریستی به مجلس، مصداق بارز این موضوع است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها