مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مقابله هوشمندانه با دشمنان از رسالت‌های مهم خبرنگاران است

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: تحکیم مبانی دینی و انقلابی، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و مقابله هوشمندانه با دشمنان نظام اسلامی را به عنوان رسالت های مهم خبرنگاران دانست.
کد خبر: ۳۰۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ - 07August 2018

مقابله هوشمندانه با دشمنان از رسالت‌های مهم خبرنگاران استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاری رسالت بسیار مهمی است که در مرحله اول خبرنگار خود باید این جایگاه را به خوبی بشناسد و در مرحله دوم مردم و مسئولین هم قدردان آن باشند.

وی افزود: در نظام اسلامی هر خبرنگار باید رویکرد خود را برای توسعه نظام دینی قرار دهد و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد.

حجت‌الاسلام سروستانی با تشریح رسالت‌های خبرنگاران خاطرنشان کرد: اولین رسالت خبرنگاران نظام اسلامی، تحکیم مبانی دینی و انقلابی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تلاش در جهت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی را از دیگر رسالت‌های خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: تقویت توان داخلی و پیشرفت ایران اسلامی و انعکاس خدمات و پیشرفت‌های انجام شده در عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، مسئولیت‌های مهم جامعه خبرنگاری هستند.

وی بر لزوم مقابله هوشمندانه خبرنگاران با دشمنان نظام اسلامی به‌ویژه استکبار جهانی و هم‌پیمانانش و نیز  انعکاس مشکلات بین مردم و مسئولین اجرایی با هدف اصلاح امور به‌عنوان یکی دیگر از رسالت مهم خبرنگاران، تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار