سردار مجرد:

نظارت و ارزشیابی مستمر موجب تعالی ناجا می‌شود

مشاور فرمانده ناجا گفت: با نظارت و ارزشیابی مستمر، اهداف کلان در نیروی انتظامی که همان تحول و تعالی ناجا است، محقق خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۴۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 15August 2018

نظارت و ارزشیابی مستمر تحول و تعالی بخشی ناجا را محقق می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محرم مجرد» مشاور فرمانده ناجا در پنجمین جلسه قرارگاه جهادی صیانتی که با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی استان مازندران برگزار شد با بیان اینکه برای گفتمان‌سازی باید به صورت مستمر ارزشیابی صورت پذیرد، اظهار داشت: با نظارت و ارزشیابی مستمر اهداف کلان در نیروی انتظامی که همان تحول و تعالی ناجا است، محقق خواهد شد.

وی یکی از مهمترین راهبرد‌های نیروی انتظامی در حوزه درون سازمانی را اصلاح فرآیندها و توسعه اقدامات صیانتی برشمرد و گفت: تحول و تعالی در نیروی انتظامی دارای گفتمان واحدی است که نیازمند شناخت همگانی است.

مشاور فرمانده ناجا افزود: توجه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان پیشانی ناجا که در خدمت مردم و جامعه هستند از دیگر راهبرد‌های نیروی انتظامی در حوزه درون سازمانی است.

وی با بیان اینکه تحول و تعالی در ناجا نیازمند آموزش و ارتقای مهارت کارکنان است، خاطرنشان کرد: جهت‌گیری آموزش‌ها باید از تئوری و دانش محوری به سمت مهارت‌افزایی باشد.

سردار مجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم مازندران مردمی فهیم و فرهیخته هستند و از فرهنگی غنی برخوردارند، افزود: پیشینه فرهنگی و دینی مردم این استان غنی است و مردم به عنوان سرمایه اجتماعی نقش مهمی در ارتقای امنیت پایدار و احساس امنیت در جامعه بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 241

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
بسیار عالی بود واقعا عالی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار