لاریجانی:

همکاری‌ مستمر ایران و پاکستان به برقراری آرامش در منطقه کمک می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی همکاری‌ مستمر ایران و پاکستان در راستای کمک به برقراری آرامش در منطقه موثر دانست.
کد خبر: ۳۰۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 17August 2018

همکاری‌ مستمر ایران و پاکستان به برقراری آرامش در منطقه کمک می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با «اسد قیصر» انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان را تبریک گفت.

رئیس مجلس با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات دو کشور مسلمان در عرصه‌های مختلف، بر توسعه ارتباطات پارلمانی فیمابین تاکید کرد.

لاریجانی با اشاره به تحولات منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان دو کشور مهم و تاثیرگذار در جهان اسلام و منطقه است و رایزنی‌های مستمر فیمابین می‌تواند به برقراری ثبات و آرامش منطقه کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان، بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی در ایران و پاکستان در راستای منافع دو ملت تاکید کرد.

 اسد قیصر رئیس مجلس جدید ملی جمهوری اسلامی پاکستان نیز در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی با قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: روابط دیرینه، فرهنگی و مذهبی دو کشور پشتوانه محکمی برای ارتقا سطح مراودات، به‌ویژه روابط پارلمانی میان مجالس پاکستان و ایران می‌باشد.

وی بر لزوم اهمیت تقویت و تحکیم همکاری میان کشورهای اسلامی افزود: پاکستان از هرگونه اقدامی در راستای وحدت میان کشورهای اسلامی و برقراری صلح در منطقه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار