در پی حواشی تجمع در مدرسه فیضیه قم صورت گرفت؛

دیدار جمعی از فرماندهان سپاه قم با آیت‌الله مکارم شیرازی

جمعی از فرماندهان سپاه قم در پی حواشی پیش آمده در تجمع طلاب در مدرسه فیضیه، با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۰۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ - 21August 2018

دیدار جمعی از فرماندهان سپاه قم با آیت الله مکارم شیرازیبه گزارش دفاع پرس از قم، به دنبال حواشی پیش آمده در تجمع جمعی از طلاب در مدرسه علمیه فیضیه و درخواست پاسخگویی آیت‌الله مکارم شیرازی از سپاه در مورد حضور احتمالی جمعی از پاسداران در این گردهمایی، جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با این مرجع تقلید دیدار کردند.

حجت الاسلام سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در این دیدار با تاکید بر نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب و تلاش براى دفاع از اسلام و مذهب اهل‌ بیت (ع) و حضور به موقع در صحنه‌های حساس نظام اسلامی و مبارزه در عرصه جنگ سخت و نرم اظهار داشت: سپاه در شکل گیری و برگزاری این تجمع هیچگونه نقشی نداشته و هیچ یک از نیرو‌های این نهاد در این برنامه حضور نداشتند و تصاویری که در بعضی رسانه‌ها از حضور اعضای سپاه در این برنامه منتشر شده مربوط به مراسم دیگری بوده و انتشار این عکس‌ها اقدامی ناشیانه در راستای تخریب نهاد مقدس سپاه بوده است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) نیز به تشریح موضوع پیش آمده در تجمع طلاب پرداخت و بیان کرد: با توجه به تاکید بنده، پلاکارد‌های غیر سخنان مقام معظم رهبری جمع آوری و پیشگیری لازم در مورد بروز اتفاقات ناگوار انجام شد.

آیت الله مکارم شیرازی هم ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده گفت: ناراحتی بنده از بعضی مسائل مطرح شده در این مراسم است.

این مرجع تقلید در ادامه با انتقاد از حاشیه سازی بعضی با در دست گرفتن پلاکارد‌هایی با مضامین توهین و تهدید عنوان کرد: به زودی اعلام می‌کنیم که این موضوع ربطی به سپاه و پاسداران نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار