امام جمعه موقت خرم آباد:

در درگیری‌های منطقه به هرجا که نگاه کنیم آمریکا حضور دارد

حجت الاسلام «بهروز شمسی فر» گفت: در درگیری‌ها و جنگ‌های منطقه، هرجا نگاه کنید آمریکا حضور دارد و دست آل‌ سعود پشت پرده است و با هدف نشان دادن چهره خشنی از اسلام در جهان، به وسیله مسلمین آتش بر سر مسلمین ریخته می‌شود.
کد خبر: ۳۰۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 22August 2018

در درگیری های  منطقه، به هرجا که نگاه کنیم آمریکا حضور داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «بهروز شمسی فر» امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه های نماز عید قربان که همزمان با سراسر کشور در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت:  مسئولان و به‌ ویژه قوه قضائیه هر‌چه سریعتر نسبت به مقابله با مفسدان اقتصادی اقدام و در هر پست و مقامی که هستند برخورد کنند اکه با شرایط فعلی جامعه در صورت تعلل در این امر مردم از مسئولینی که باید حافظ منافع آنها باشند دلسرد می شوند.

وی با استناد با احادیث و روایات راجع به رفع گرفتاری های همنوعان گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند «هر کس اندوهی از دل مومنی بردارد خداوند اندوه‌های آخرت را از او بر می‌دارد و با دلی آرام  او را از قبر بر می‌انگیزد».

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت الله الحرام سرشار از نکته ها و مفاهیم ارزشمند است، افزود: گرفتاری جهان اسلام در این پیام پیدا می‌شود چرا که تمام درگیری‌ها و قتل‌ها در کشورهای اسلامی اتفاق می‌افتد و هرجا نگاه کنید آمریکا حضور دارد و دست آل‌سعود پشت پرده است و با هدف نشان دادن چهره خشنی از اسلام در جهان، به وسیله مسلمین آتش بر سر مسلمین ریخته می‌شود.

شمسی فر با تاکید به ضرورت دشمن ‌شناسی تصریح  کرد: ما باید به دشمن شناسی که مقام معظم رهبری به آن اشاره و راهبرد مقابله با آن را نشان می‌دهند توجه ویژه داشته باشیم  ودشمنان را دست کم نگیریم چرا که آنها با تمام امکانات در میدان هستند.

وی عنوان کرد: ترورهای مسئولان و دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌های 40ساله و حادثه طبس از نقشه‌های دشمنان علیه مردم ایران بود؛ دشمنان امروزه نیز با برنامه‌ ریزی‌های جدیدی در‌صدد ضربه‌ زدن به کشوری که مدافع صدای مظلومان دنیاست، هستند واز تمام ظرفیت ها برای براندازی اسلام استفاده می کنند.

شمسی‌ فر خاطرنشان کرد: آمریکا و وابستگانش از مردم ایران ذلت و بردگی می‌خواهند و تا زمانی که ما برده و حلقه به گوش آنها نشویم دست از سرما برنمی‌دارند و نمونه آن برجام بود که ایران به تعهداتش عمل کرد ولی آمریکا برجام را بهم زد و به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به پیشنهاد مذاکره از طرف آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: هیچ انسان عاقلی با آمریکا مذاکره نمی‌کند‌. در جنگ اقتصادی که توسط آمریکا به راه افتاده، برای کسانی که در این مسیر با احتکار و گران‌ فروشی مهره و سرباز دشمن شدند و به کشور خیانت کردند شرمندگی و روسیاهی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار