مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر:

گروه های جهادی صدای محرومین هستند

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: گروه های جهادی صدای افراد محروم هستند
کد خبر: ۳۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ - 23August 2018

گروه های جهادی صدای محرومین هستند«حجت الله پارمان» مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت بوشهر در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان اینکه یکی از اهداف قرارگاه افسران ولایت انتخاب یک منطقه به عنوان پایلوت هدف و ادامه طرح تداوم جهادی می باشد، اظهار داشت: این قرارگاه تا رفع محرومیت نسبی در منطقه هدف حضور فعال خواهد داشت.

با اشاره به اینکه حرکت جهادی قرارگاه افسران ولایت از 20 مردادماه به مدت 20 روز در شهر «بوشکان» و روستاهای حومه  آغاز شده است، افزود: بیش از 100 نفر از طلاب و دانشجویان و اقشار مختلف مردمی در این اردوی جهادی شرکت کرده اند.

«حجت الله پارمان»  با بیان اینکه دو ماه قبل از برگزاری اردوی جهادی این قرارگاه کار گروه «بهداشت و درمان»، «فرهنگی»، «عمرانی» و «آموزشی» جهت شناسایی محرومیت ها، به منطقه اعزام کرده است، اظهار داشت: اطلاعات جمع آوری شده در طی شناسایی های متعدد و متوالی مورد بحث و تبادل نظر کارشناسان کار گروه ها قرار گرفت و برنامه ریزی های جامع و لازم نسبت به استخراخ اطلاعات در زمینه ظرفیت ها، آسیب ها، استعدادها و مشکلات مردم صورت گرفت.

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت بوشهر به تأکیدات و اهمیت اقتصاد مقاومتی در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و تصریح داشت: در حال حاضر مهمترین مشکلات کشور در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی می باشد.

پارمان ضمن اشاره به اینکه اولویت ما تاثیر گذاری در اشتغال منطقه هدف است، خاطر نشان شد: در این راستا قرارگاه جهت حاصل کردن نتیجه مطلوب در عرصه اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی، کارشناسان متخصص کارآفرین استان را به منطقه هدف اعزام کرده و ظرفیت های شغلی منطقه را شناسایی و احیاء کردند.

مسئول بسیج دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر مهمترین برنامه قرارگاه جهادی افسران ولایت را مطالبه گری مشکلات مردم از طریق مسئولین خواند و اظهار داشت: این قرارگاه در طی شناسایی با شهردار، بخشدار، شورای شهر، کمیته امداد و جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های اجرایی شهر «بوشکان» جهت کسب اطلاعات هدفمند و کارآمد ارتباط گیری مستمر برقرار کرد و با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته کارگروه ها، فعالیت خود را اجراء کردند.

پارمان با بیان اینکه شعار این قرارگاه گروه های جهادی صدای افراد محروم هستند، تصریح کرد: مطالبه گری به عنوان اساسی ترین خدمت رسانی این قرارگاه با اهداف پیگیری مشکلات منطقه با آموزش راهکارهای مطالبه و ارتباط گیری با متولیان شهر به «دهیار» و «شورا» و دعوت از مسئولین جهت بازدید از منطقه در جهت آشنایی و رفع مشکلات مردم نیازمند منطقه هدف، صورت می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار