رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به دفاع پرس اعلام کرد؛

ترخیص ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو و موتورسیکلت در طرح «ولایت» / دستگیری ۱۹۵ نفر از اراذل و اوباش سطح ۲ و ۳ در تهران

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: طرح ولایت به عنوان مساعدت در امور مردم است و تا کنون ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو و موتور سیکلت با قسط‌بندی جریمه آزاد شدند.
کد خبر: ۳۰۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ - 27August 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی سه مرحله عملیات در ۲۴ ساعت گذشته در سطح تهران، ۱۸۱ باشگاه بدنسازی، قهوه خانه و بیش از ۵۰ تفرجگاه مورد بررسی قرار گرفتند، اظهار داشت: در این مرحله از عملیات ۱۹۵ نفر از اراذل و اوباش سطح ۲ و ۳ دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نقش مردم در عملیات‌های پلیس بسیار موثر است، گفت: ۲۰ نقطه از شهر تهران که توسط مردم گزارش شده بود، پاکسازی شد.

رییس پلیس تهران بزرگ خطاب به خانواده‌ها گفت: در این مرحله از عملیات ۴۰ نفر از کسانی که دستگیر شدند زیر ۱۸ سال بودند و تحویل خانواده‌هایشان شدند.

وی گفت: زورگیری، تجاوز به عنف، تحریب اموال عمومی و شخصی، درگیری‌های مسلحانه و تشویش اذعان عمومی در فضای مجازی از جمله جرائم افراد دستگیر شده است.

سردار رحیمی افزود: در این مرحله از عملیات دستگیری اراذل و اوباش، ۲۴ قبضه سلاح سرد و گرم شامل چاقو و قمه، ۱۳ سلاح جنگی و شکاری، ۲ هزار و ۷۰۰ عدد ریسیور و تجهیزات ماهواره‌ای، شش میلیون سی‌دی غیر مجاز و چهار دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: بیش از ۹۰ نفر از دستگیرشدگان سوابق متعدد شرارت و تخریب اموال عمومی داشتند و تعدادی از آن‌ها به تازگی از زندان آزاد شده بودند.

وی با اشاره به خرید شهریور ماه مردم برای بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون در ترافیک شهریور مشکلی نداشتم، همچنین برای آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس شرح وظایف مشخص شده است.

وی ادامه داد: موضوع آموزش رانندگان سرویس مدارس انجام شده و در همین‌جا هشدار می‌دهیم به خانواده‌ها که از سرویس مدارسی استفاده کنند که مورد تایید پلیس و آموزش و پرورش باشد.

رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به خبرنگار اجتماعی دفاع پرس مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد خودرو و موتورسیکلت در طرح ترخیص خودرو و موتورسیکلت با جریمه بالای یک میلیون تومان به مناسبت «دهه ولایت» آزاد شدند، گفت: این طرح به عنوان مساعدت در امور مردم است تا کنون ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو و موتور سیکلت با قسط بندی جریمه آزاد شدند.

وی ادامه داد: در این طرح رانندگان خودرو و موتورسیکلت‌هایی که آزاد هستند، اما جریمه بالای یک میلیون تومان دارند می‌توانند استفاده کنند و رانندگان خودرو باید به ستاد ترخیص واقع در خیابان زنجان و راکبین موتورسوار باید به ستاد ترخیص واقع در بلوار خلیج فارس مراجعه کنند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آمار جرائم سرقت مسلحانه در تهران اظهار داشت: خوشبختانه با عملیات‌های صورت گرفته در تهران آمار جرائم خشن و سرقت مسلحانه در تهران به صفر رسیده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها