«خاک آشنا» در رادیو تهران شنیدنی می‌شود

کتاب «خاک آشنا» اثر اسماعیل فصیح، در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 01September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «خاک آشنا» اثر اسماعیل فصیح، از امشب تا پنجشنبه پانزدهم شهریور در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.

علاقه‌مندان آثار ایرانی می‌توانند خوانش کتاب «خاک آشنا» را در شش قسمت 20 دقیقه‌ای، هر شب، بین ساعت 23 و 30 تا 24 از این برنامه بشنوند.

داستان‌های کتاب «خاک آشنا»، اغلب در تهران و محله درخونگاه و گلوبندگ می‌گذرد و وجه مشترک شخصیت‌های آن، پایبندی به آداب و رسوم سنتی و روحیه فداکاری و جوانمردی است.

مرحوم اسماعیل فصیح در سال 1313 در محله درخونگاه تهران به دنیا آمد و در سال 1388 درگذشت. از کتاب‌های او می‌توان به دل کور، داستان جاوید، ثریا در اغما، باده کهن، اسیر زمان، بازگشت به درخونگاه، تلخکام، دیدار در هند، عقد و داستان‌های دیگر، کشته عشق و خاک آشنا اشاره کرد.

تنظیم رادیویی داستان‌های به هم پیوسته کتاب «خاک آشنا» با سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی، تهیه کنندگی رضا قربانی، صدابرداری محسن فراهانی و صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را گذشته از رادیوهای سنتی، از طریق سایت رادیو تهران و شبکه ایران صدا نیز بشنوند.

برنامه کتاب شب بعد از پخش، در سایت رادیو تهران قسمت کتاب گویا همیشه در دسترس مخاطبان خواهد بود. دوستداران شنیدن کتاب‌های برتر ایران و جهان، می‌توانند آثار مورد علاقه خود را به شماره تلفن 162 (مرکز نظر سنجی افکار سازمان صدا و سیما) معرفی کنند تا بعد از تصویب در اتاق فکر این برنامه به مدت یک هفته بازخوانی شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها