آلبوم آیینی «شال سبز» رونمایی می‌شود

به مناسبت ولادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت، آلبوم موسیقی آیینی «شال سبز» به خوانندگی «محمد خوارزمی» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 01September 2018

آلبوم آیینی «شال سبز» رونمایی می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به مناسبت ولادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت امام موسی کاظم (ع)، آلبوم موسیقی آیینی «شال سبز» به خوانندگی «محمد خوارزمی» یکشنبه 11 شهریورماه رونمایی می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت موسسه آوای ماندگار برگزار می‌شود آلبوم شال سبز در 9 قطعه موسیقایی با موضوعات متنوعی از قبیل: مناجات با خدا، امام حسن مجتبی (ع) و صلح ایشان، حماسه عاشورا و اربعین، امام زمان (عج) و... با خوانندگی محمد خوارزمی و با حضور جمعی از شعرا و چهره‌های ادبی از جمله محمدجواد الهی پور، شهرام زندی و اسماعیل شبرنگ رونمایی می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، محمد خوارزمی از سال 1379 به جرگه مداحان پیوست و در کنار مداحانی، چون حاج حسن خلج، سید مجتبی بنی فاطمه، و... به مداحی پرداخت ایشان از سال 1393 فعالیت رسمی خود را در عرصه موسیقی آیینی آغاز کرد و آثاری چند از وی از رسانه ملی پخش شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه فوق در تارخ یاد شده از ساعت ۱۸ به آدرس پردیس سینمایی رازی واقع در خیابان هلال احمر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها