برگزاری مراسم سومین سالگرد شهدای بروجردی حادثه منا

در تاریخ 12 شهریورماه، مراسم سومین سالگرد شهدای بروجردی حادثه منا در تالار عبد الحسین زرین کوب شهرستان بروجرد برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ - 01September 2018

مراسم سومین سالگرد شهدای بروجردی حادثه منابه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، مراسم سومین سالگرد گرامیداشت شهدای منای شهرستان بروجرد، روز دوشنبه ١٢ شهریورماه سال‌ جاری ساعت ١٠ صبح در تالار عبدالحسین زرین‎کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد و با حضور مردم شهیدپرور، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

حادثه منا و جان باختن حاجیان در حال عبادت و با لبان تشنه، در زیر آفتاب سوزان، حادثه‌ای غم‌ انگیز و فراموش‌ نشدنی است و در سال‌های پس از این حادثه تلخ و موسم حج، یادآور شهادت تلخ و جان‌گداز حجاج عزیزمان است که بر اثر بی‌کفایتی و سوء مدیریت آل‌ سعود و حامی تروریست رخ داد و هزاران خانواده را در بیش‌ از ٤٣ کشور عزادار کرد.

ستاد برگزاری مراسم در سومین سالگرد این فاجعه دردناک به یاد ١٣ لاله سفید از بروجرد که از خاک به عرش پرکشیدند، این مراسم را به رسم ادب و احترام به خانواده این شهیدان برگزار می‌کند.

اسامی شهدای منای شهرستان بروجرد عبارت‌ از حجت‌الاسلام و المسلمین «غلام‌عباس قاسمی»، «عباس گودرزی»، «غضنفر بشیری‌ گودرزی»، «سید محمود شجاعی»، «مراد علی نصرالهی»، «محمد موسی کرمی»، «محمد روزبهانی»، «محمدعلی پناهی»، «جواد چکشی»، «فتح‌الله گودرزی»، «غلام‌ عباس میرزایی»، «علی زرگریان» و «غلام‌ رضا گودرزی» هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار