رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد

شرکت 40 هزار نفر در مسابقات قرآنی ناجا

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که در مسابقات قرآنی امسال 40 هزار نفر شرکت کردند گفت: در مسابقات قرآنی امسال نیروی انتظامی، پس از طی کردن مراحل ابتدایی، 666 نفر به مسابقات نهایی راه یافتند که این باعث افتخار نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۳۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ - 09October 2014

شرکت 40 هزار نفر در مسابقات قرآنی ناجا

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تجدید بیعت با آرمان های امام راحل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای نیروی انتظامی و تبریک به مناسبت  دهه ولایت و هفته نیروی انتظامی گفت: امروز به مناسبت تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل در اینجا جمع شده ایم، اما نباید این پیمان ها را به عنوان یک کار تشریفاتی برگزار کنیم بلکه باید الهام بخش باشد.

 وی ادامه داد: ما به عنوان خدمتگزار کشور جمهوری اسلامی ایران در نیروی انتظامی ضمن عرض سلام و ارادت به روح پاک امام بزرگوار در این روز با اماممان تجدید پیمان می کنیم تا با این تجدید میثاق خدمتگزاری خود را وسیع تر، علمی تر و عمیق تر به مردم ارائه دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این مطلب که استقلال و آزادی یکی از نعمت های اجتماعی است گفت: به لطف خدا ما این استقلال و آزادی را از خود خداوند هدیه گرفته ایم و باید شکرگزار این هدیه و نعمت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با بیان این که در مسابقات قرآنی امسال 40 هزار نفر شرکت کردند گفت: در مسابقات قرآنی امسال نیروی انتظامی پس از طی کردن مراحل ابتدایی 666 نفر به مسابقات نهایی راه یافتند که این باعث افتخار نیروی انتظامی است .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این مطلب که حفظ نظام که همان حفظ آرمان های شهداست وظیفه ما می باشد گفت: دنیای استکبار با تمام توانش بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته اما هیچ کاری از پیش نبرده و تنها نیروی که می تواند در مقابل آنها بایستد و تا به امروز باعث پیروزی ما بر مقابل جهان استکباری شده است روحیه جهادی ، بسیجی ، تلاش و مقاومت بوده است.

وی افزود: امام رعایت اخلاق را در نیروی انتظامی از واجبات اعلام کرده اند چرا که پای بندی به قانون در نیروی انتظامی از اولویت های این سازمان است.

حجت الاسلام بهرامی رعایت حقوق شهروندی را در ناجا واجب دانست و گفت: مردم به عنوان کسانی که سهم اصلی را در نظام و انقلاب ایفا کرده و می کنند باید به تمام و کمال حقوقشان آگاه شود چرا که رمز پیروزی ما در این انقلاب مردم سالاری کشور می باشد.

رئیس عقیدتی نیروی انتظامی حفظ نظم، قانون مندی ، عدالت و برخورد درست با مردم در حوادث ، ایجاد امنیت ، بصیرت و هوشیاری و برخورد مقتدرانه با قانون شکنان را از وظایف اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که نیروی انتظامی بهتر از گذشته پایبند به فرمایشات مقام معظم رهبری به دفاع از ارزش های انقلاب و تامین امنیت مردم می پردازد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از تمبر یادبود شهدای نیروی انتظامی با حضور سردار تشکری معاون هماهنگ کننده ناجا رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار