رئیس ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی مازندران خبر داد؛

فعالیت ۳۶۵ خادم مازندرانی در پیاده‌روی اربعین/ اربعین ظرفیتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

«محمدحسین طبرستانی» گفت: در سال گذشته ۳۶۵ خدمه بدون دریافت حقوق در ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی استان مازندران مشغول خدمت‌رسانی بوده‌اند و از ظرفیت این خادمین برای رفاه حال زائرین پیاده‌روی استفاده کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۰۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ - 03September 2018

فعالیت ۳۶۵ خادم مازندرانی در پیاده روی اربعین حسینی / اربعین ظرفیتی برای تحقق اقتصاد مقاومتیبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمدحسین طبرستانی» رئیس ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی استان مازندران، بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از پیاده‌روی اربعین به‌عنوان یک حرکت بزرگ برای شناخت قیام حسینی یاد کرد و اظهار داشت: سال گذشته ۱۸ موکب مردمی از استان مازندران در عراق و نجف خدمات‌رسانی کرده‌اند.

وی افزود: در سال گذشته با توجه به نگاه اربعین و خادمین حسینی، توانستیم ۹۸/۵ درصد رضایتمندی را در بین افرادی که در موکب مازندران در کربلای معلی حضور پیدا کردند، کسب کنیم.

طبرستانی ادامه داد: در سال گذشته ۳۶۵ خدمه بدون دریافت حقوق در این ستاد مشغول خدمت‌رسانی بوده‌اند و از ظرفیت این خادمین برای رفاه حال زائرین پیاده‌روی استفاده کرده‌ایم.

رئیس ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی استان مازندران با بیان این‌که زائر در اولین قدم ورود به موکب توسط تشریفات مورد تکریم قرار می‌گیرد، گفت: در موکب حضرت فاطمةالزهرا (س) قومیت ملاک نیست.

وی اضافه کرد: همچنین در بحث اسکان و حمل و نقل به زائرین، به ۲۳ کشور اروپایی خدمات‌رسانی کرده‌ایم.

طبرستانی از اربعین به عنوان ظرفیتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی، تهیه و توزیع آثار فرهنگی با محتوای آموزشی آداب زیارت اربعین، تهیه و توزیع بروشور‌های اطلاع‌رسانی خدماتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی – تبلیغی و معرفتی ویژه اربعین، ساماندهی حضور طلاب، روحانیون و مبلغین در موکب‌ها، فضاسازی و تبلیغات محیطی با موضوعات فرهنگ عاشورایی در مسیر راهپیمایی، از جمله اقدامات پیش بینی شده برای مراسم پیاده‌روی جاماندگان کربلا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار