فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری

«علی محمد اکبری» گفت: در رزمایش «سپاهیان محمدرسول الله (ص) ۲»، خدمت‌رسانی به محرومان در قالب اعزام گروه‌های جهادی با حضور اقشار مختلف بسیج انجام می‌شود و در استان چهارمحال و بختیاری نیز ۱۵۰ گروه جهادگر در عرصه‌های مختلف حضور یافته‌اند.
کد خبر: ۳۰۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 06September 2018

با همت مردم و دولتمردان در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در صبحگاه مشترک بسیجیان شهرستان «شهرکرد»، با تقدیر از حضور بانشاط و شور انقلابی بسیجیان در رزمایش بزرگ «سپاهیان محمدرسول الله (ص) ۲»، اظهار داشت: بسیجیان در این رزمایش حضور یافته‌اند و آمادگی همه جانبه خود را برای انجام مأموریت‌های محوله از سوی سلسله مراتب بالاتر برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی در هر زمان و مکانی اعلام می‌دارند.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه ضمن حفظ آمادگی رزمی و دفاعی، آماده خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف هستند، همان‌گونه که در محرومیت‌زدایی، سازندگی و... پیشگام بوده است.

سردار اکبری، با اشاره به جنگ‌های مختلف تحمیل شده به ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمنان، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با همت مردم و دولت‌مردان، در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

این مقام ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این رزمایش که تا ۲۹ شهریور در سراسر کشور ادامه دارد، خدمت‌رسانی به محرومان در قالب اعزام گروه‌های جهادی با حضور اقشار مختلف بسیج انجام می‌شود و در استان چهارمحال و بختیاری نیز ۱۵۰ گروه جهادگر در عرصه‌های مختلف حضور یافته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تشکر از حضور پرشور و بانشاط انقلابی بسیجیان شرکت کننده در رزمایش و انجام تمرینات رزمی و تاکتیکی و فرهنگی بصیرتی، گفت: هرجایی که باری به زمین افتاده باشد و نیاز به کمک سپاه و بسیج باشد، به کمک دولت می‌آییم و ان‌شاءالله در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها