فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور خبر داد؛

برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در «نیشابور»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در منطقه «باغرود» خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ - 09September 2018

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در شهرستان «نیشابور»سرهنگ پاسدار «سید‌علی‌اکبر حسینی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان «نیشابور» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در نیشابور اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در شهرستان نیشابور با حضور 16 گردان از بسیجیان این شهرستان در منطقه «باغرود» برگزار می­‌شود.

وی افزود: این رزمایش با شعار «وحدت، ایستادگی، پیشرفت» روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 19 و 20 شهریورماه با هدف ارتقای توان و آمادگی بسیج در راستای تأمین امنیت جامعه و گذراندن آموزش­‌های دفاع از کوی و برزن و مقابله با گروه‌­های معاند ضد انقلاب برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه «نیشابور»، تعدادی از نقاط کم‌­برخودار این شهرستان شناسایی شده‌­اند که همزمان با برگزاری این رزمایش، تعدادی از نیروهای بسیجی شهرستان «نیشابور» با حمایت و پشتیبانی تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) و با شعار «خدمت بی منت بسیجیان» در جهت محرومیت‌­زدایی از مناطق کم‌­برخوردار این شهرستان گام بر می‌­دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار